Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Subaru Impreza WRX STI wersja SPRT nr15 400KM510Nm

21-03-2015, 16:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 80 999 zł     
Użytkownik TomusT610
numer aukcji: 5156237271
Miejscowość Poborszów
Wyświetleń: 6895   
Koniec: 21-03-2015 15:54:25

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2006
Przebieg (km): 70000
Pojemność silnika (cm3): 2500
Moc silnika (KM): 400
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Niebieski
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Reflektory ksenonowe, Blokada skrzyni biegów, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, 4WD
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Kupiony w salonie, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Subaru Impreza WRX STI

wersja SPRT nr.15 (Subaru Poland Rally Team) auto sprowadzane jako nowe do polskiego salonu, dodatkowo modyfikowane przez team Leszka Kuzaja, taki zestaw zawiera : zmienione zawieszenie(różowe sti), poprawa natrysku na intercooler + większy zbiornik, wydajniesza pompa paliwa,mocniejsze sprzęgło,rozpórki przód i tył. Sprowadzono takich aut jedynie 25szt. to jest numer 15.

Rocznik 2006, fabrycznie z lewej strony kierownica, oryginalne STI z DCCD.

10tys km temu zrobiony silnik

- kute tłoki,korby, wzmacniany wał, panewki ACL, nowe obrobione głowice, nowa UPG, śruby głowic ARP, wkład miski Cosworth.

- 4tyś temu nowy kpl rozrząd Gates, z paskiem Gates Racing + Termostat Cosworth

Auto jak widać było przygotowane na dużo większe moce niż seria, więc niedawno temu zostało zmodyfikowane :

Turbo dedykowane do subaru, przez lateral performance MD321V

FMIC z orurowaniem Perrin

Wtryski 725ccm Injector Dynamics

Dolot Perrin + stożek high flow HKS

Kolektor wydechowy + uppipe spec N, owinięte bandażem termo

Wymiana lornetek na te bez przepustnic

zaślepienie i programowe wyłączenie problematycznego SAI

Po tych zabiegach auto legitymuje się mocą 400KM i 510Nm (wykres z hamowni MAHA) przy doładowaniu tylko 1.4bar

Oprócz silnika zostało wymienione

3tys temu Tarcze hamulcowe przód i tył BREMBO ORO, nacinane i nawiercane, klocki Carbon Lorraine

Short shift regulowany COBB

Aluminiowa płyta pod silnik

Układ wydechowy Blitz Nur Spec R

tunel środkowy ze wskaźnikami boost,egt,oil temp DEFI

1tys km temu Chłodnica wody Mishimoto (dożywotnia gwarancja)

Felgi Evo Corse Sanremo 17" + Bridgestone Adrenalin Re002 225/45/17 (dokładam ori zestaw felg złotych) + dystanse Eibach Pro Spacer 20mm na stronę.

2 razy na sezon wymieniany olej, na wiosnę Millers CFS 10w60, na jesień Motul 300V 5w40 (na zagrzanym oleju słychać tylko cykanie wtryskiwaczy,tak cicho chodzi silnik)

W dyfrach Millers LS 75w90

 

Na wszystkie te zakupy i modyfikacje są oczywiście faktury i paragony do wglądu. Koszty remontu silnika przekraczają 30tys zł, a pozostałych modyfikacji dobrze ponad 25tys zł.

Blacharsko auto w stanie bardzo dobrym, poniżej kilka zdjęc, jednak nie oddają one tego jak auto wygląda na żywo

 

Cena do negocjacji

Na wszelkie pytania chętnie odpowiem i poopowiadam o mojej perełce,

504 [zasłonięte] 202

Pozdrawiam, Piotr