Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Subaru Impreza WRX - nowy rozrząd i zawieszenie

12-03-2015, 0:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19 900 zł     
Użytkownik rimodus
numer aukcji: 5148811515
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 477   
Koniec: 12-03-2015 00:37:02

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2000
Przebieg (km): 206300
Pojemność silnika (cm3): 1994
Moc silnika (KM): 218
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Srebrny
Stan: Używany
Uszkodzony: Tak
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Radio+CD, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Immobilizer, 4WD
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WRX służył mi dzielnie przez prawie 6 lat. Przejechał w tym czasie szmat drogi wywołując rogala na twarzy mojej i ewentualnych pasażerów na każdym z pokonywanych zakrętów. Dawał poczucie bezpieczeństwa na śliskich górskich drogach, nigdy nie zakopał się w piasku ani w błocie i działał niezawodnie przez większość okresu użytkowania.

O jego trwałość dbali najlepsi warszawscy spece od Subaru. Przez długi czas 4turbo, a ostatnio zwany dr Religą od Subaru warsztat w Józefowie, gdzie w zeszłym roku po osiągnięciu 200000 km wymieniłem rozrząd, przednie amortyzatory (na zwykłe Kayaba bo Ultra SR już nie produkują, z tyłu są Kayaba Ultra SR sprzed dwóch lat), założyłem oryginalny wydech zachowany (!!!) przez pierwszą właścicielkę, która wolała brzmienie Supersprinta (przerdzewiał) i generalnie, wedle swojej najlepszej wiedzy doprowadziłem mechanikę do możliwie najlepszego stanu.

Obecnie jest zima więc WRX jeździ na 16' felgach na dystansach i prawie nowych oponach Continental. Na lato WRX ma komplet felg 17' z oponami Bridgestone 050a - najlepszymi możliwymi do tego modelu, na których spokojnie można jeszcze kilka sezonów prześmigać. Jest jeszcze komplet felg stalowych z oponami całosezonowymi, jakby ktoś był zainteresowany.

Jak się postaram, to znajdę gdzieś również hak, ale nie korzystałem z niego nigdy więc nie obiecuję, no i belki poprzeczne do bagażnika na dach, które mogę dorzucić za niewielką dopłatą, gdyż są w zasadzie nówki-sztuki.

Wspomnę jeszcze, że w WRX'ie w silniku nigdy nic nie było dłubane: żadnych przeróbek ani tuningów oprócz tego tłumika Supersprint i wzmocnionych niektórych elementów zawieszenia - wahaczy chyba, nie pamiętam dokładnie, gdyż zakładała je jeszcze pierwsza właścicielka, ale w warsztacie zawsze słyszałem, że to naprawdę spoko, że są.

WRX nosi typowe ślady miejskiego zużycia, jako że większość czasu śmigało po Warszawie. Na zdjęciu wyszczególnione są w zasadzie wszystkie jego wady z wyjątkiem pijaństwa. Nie ukrywam, że WRX, jak to typowy Subaru boxer turbo, lubi sobie wypić. Jednak w kontekście ostatnich zmian na rynku paliw cena jego nałogu powinna być dla nowego właściciela mniej odczuwalna.

WRX miał też swoje przygody, ale mało które auto z 200000 na liczniku nie miało. W garażu na Domaniewskiej zaatakował go znerwicowany korpoludek w swoim Volvo XC60 więc w sumie przy małej prędkości, ale kilka części trzeba było wymienić.

Poza tym WRX służył mi dzielnie do zwykłej eksploatacji miejsko-wakacyjnej. Nigdy nie brał udziału w żadnych rajdach, pojeżdżawkach, upalaniach itp. Rozstaję się z nim bo już nim nie jeżdżę, a WRX nie jest po to by bezczynnie stać. Robię to jednak z bólem serca mam więc nadzieję, że trafi w dobre ręce.

Zainteresowanym kontynuacją jego drogowych przygód opowiem więcej pod numerem 606 [zasłonięte] 575. Istnieje również możliwość sprawdzenia WRXa w warsztacie w Warszawie lub w jej bliskich okolicach.