Subaru Impreza WRX
Najważniejsze modyfikacje:
- Zamontowany i stworzony na zamówienie customowy układ wydechowy EL-TEC. Cały układ wydechowy o średnicy 2,5 ” został wykonany z nierdzewnej stali
- Zamontowany również w firmie EL-TEC uppipe i downpipe.
- Całość została zestrojona w 4Turbo w Katowicach i na chwilę obecną dzięki powyższym przeróbkom auto legitymuje się mocą 262KM i 380Nm.
- Nowe amortyzatory KYB – najwyższy model dedykowany wersji WRX.
- Zamontowany wlot powietrza od modelu STI (został on odpowiednio przystosowany od wew. strony, aby w jak najlepszy sposób pochłaniał powietrze chłodzące intercooler)
- Zamontowane spoilery boczne zderzaka przedniego od wersji STI
- Zamontowane boczne listwy aerodynamiczne na progach z STI
- Spoiler tylny od wersji STI
- Wysokiej klasy odtwarzacz CD/DVD (brak przednich głośników).
- Bagażnik samochodu został profesjonalnie wygłuszony, aby po zmianie układu wydechowego nie było słychać zbyt wiele w kabinie ( wygłuszenie całego dołu oraz boków nadkoli)
- Zamontowana druga wykładzina podłogi od takiego samego modelu dla całej kabiny, aby pozbyć się zbyt dużego hałasu wydobywającego się spod podwozia.
- Zamontowany nowy układ hamulcowy z modelu STi – wszystkie części były nowe, zaciski Brembo, tarcze, klocki.
- Felgi ROTA GR-A 17"
- rozpórka kielichów przednia górna
---------------
64 000km:
---------------
Przed remapem został wymienione/zrobione:
-przepływomierz
-turbosprężarka
-uszczelki pokrywy zaworów oraz całego układu wydechowego.
-świece NGK PFR6G
-wąż łączący intercooler z turbosprężarką (y-pipe) z plastikowego na silikonowy Prodrive.
--------------
70 000km:
-------------
Przy przebiegu około 70tyś km samochód pojechał do MTS Dzierżoniów i tam zajął się nim Pan Marek.
Wymieniono:
- Kompletny rozrząd
- Paski klinowe, rolkę klimatyzacji
- Świece zapłonowe
- Oleje w silniku, skrzyni biegów i napędach
- Pióra wycieraczek.
-------------
72 000km:
-------------
Wymieniono w MTS Dzierżoniów:
- kompletne sprzęgło,
- tarcza
- docisk
- łożysko wyciskowe
- koło zamachowe
------------
79 000km:
------------
- nowe klocki przednie FERODO DS 2500
--------------
83 000km:
-------------
- nowe klocki tylne FERODO DS 2500
- nowe opony Bridgestone Potenza RE050A
-------------
86 700km:
-------------
- nowe świece NKG
- panewki korbowe ACL Racing
- panewki główne ACL Racing
- uszczelki pod głowicę Cometic
- wał korbowy azotowany
- szpilki głowicy ARP Racing
- śruby do korbowodów ARP Racing
- nowa pompa oleju z STI 12mm
- nowy wymiennik ciepła (chłodnica oleju)
- nowa poduszka pod amortyzatorem tylnym
- zalany olej MOTUL 15W50
- płyn chłodniczy MOTUL
--------------
87 950km:
-------------
- nowy akumulator Bosch Silver
W czerwcu zrobiona geometria. W zawieszeniu nic nie stuka, brak luzów. Pali na dotyk. Samochód jeździł tylko na paliwie PB98 a ostatnio na PB100. Lakier oryginalny oprócz przedniego błotnika i maski (pomalowana maska z STI). Garażowany. Na prawie wszystkie modyfikacje mam rachunki, lub można to sprawdzić w 4Turbo lub MTS Dzierżoniów.
Numer vin JF1GDALD33G047656
Zainteresowanym wyślę na maila filmik z przyśpieszenia. Okolo 5,5s do 100km/h
Samochód jest zarejestrowany w Polsce,
OC ważne do 04.12.2015
Przegląd ważny do 10.04.2015
TELEFON 534 - 508 - 408