Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Subaru Impreza Spec-C Type-RA 2004 limited 300szt.

10-10-2014, 18:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 80 000 zł     
Użytkownik GRIZUS
numer aukcji: 4645462029
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4923   
Koniec: 10-10-2014 18:26:49

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2004
Przebieg (km): 144000
Pojemność silnika (cm3): 1994
Moc silnika (KM): 280
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Biały
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SUBARU IMPREZA SPEC-C TYPE-RA 2004


Do sprzedania mam prawdziwą perełkę , jedną z 300 sztuk wyprodukowanych pod koniec 2004 roku Imprez w wersji Spes-C Type-RA .

Samochód ten podczas tworzenia był testowany na torze Nurburgring , polepszenie jego aerodynamiki , zwiększenie rozmiaru opon na 235,

zmiana piast na 5x114,3 i wiele innych rzeczy zadecydowało że pobił on magiczny czas 8 minut i przejechał ten tor w czasie 07:59:41,

w konsekwencji jest to zaznaczone na drzwiach poprzez symboliczne naklejki J

tutaj link do filmiku opisujący to wydarzenie http://www.youtube.com/watch?v=_kdTgjpFWC4

Dopiero w 2010 roku Tommi Makinen zrobił lepszy czas ( 7:55;00 ) Imprezą w sedanie nazwaną później jako wersja też limitowana S206.


Samochód w 100% oryginalny , bez żadnych przeróbek , modyfikacji czy innych udziwnień, oprócz 3 rzeczy wymienionych niżej.


Nie jeździł w PL , osobiście ściągnąłem go z JP.


Stan samochodu oceniam na idealny, można powiedzieć kolekcjonerski, wszystko widać na zdjęciach,

są nawet na tylnych słupkach, w miejscach gdzie chowają się pasy bezpieczeństwa pasażerów , fabryczne białe folie ochronne!

Pod spodem samochód wygląda jakby rok temu wyjechał z fabryki, wszystkie oryginalne osłony w stanie idealnym no i oczywiście ani grama rdzy na karoserii


Samochód bezwypadkowy , żaden element nie wymieniany ani nie lakierowany !


Jedyne zmiany jakie są w stosunku do oryginału to takie że poprzedni właściciel w Japonii , zmienił nakrętki kół na oryginalne z katalogu STI Performance :D

oraz to że włożył wykładzinę do bagażnika ( której oryginalnie nie było ) żeby nie porysować budy w trakcie przewożenia rzeczy :D,

oraz są zamontowane światła xenonowe (bardzo fajnie świecą) – bez problemu te dodatkowe modyfikacje mogą być usunięte :P

ale to raczej plusy no chyba że ktoś chciały 100% oryginał .


Także jak pewnie zainteresowani się orientują model ten różni się od europejskiego STI drastycznie , łatwiej by było powiedzieć co mają wspólne niż czym się różnią :D

Oprócz znacznych wizualnych różnic które są ( niektóre ) opisane poniżej oraz które widać na zdjęciach ,jest też bardzo dużo zmian niewidocznych na pierwszy rzut oka

tzn między innymi jest zmniejszona waga samochodu do 1390kg poprzez zastosowanie cieńszych szyb , wielu elementów aluminiowych , mniejszy seryjny akumulator ,

mniejsza sprężarka klimatyzacji, mniejszy zbiornik płynu spryskiwaczy szyb, mniejszy zbiornik paliwa (50l) , bardzo lekki karbonowy tylny spoiler itp.,

dużo różnic jest także w układzie zawieszenia – dedykowane różowe amortyzatory , grubsze stabilizatory , trzy (jak nie więcej) dodatkowe rozpórki usztywniające

– przód góra , przód dół , tył góra . Duże różnice występują także w silniku i napędzie tzn. w silniku są zastosowane bardziej wytrzymałe tłoki , głowice są dużo wydajniejsze ,

zastosowano turbinę twin-scroll’owa oraz kolektor równoodległościowy wszystko to aby poprawić osiągi tego potwora :D ,

nie można zapominać też o dodatkowych chłodnicach - oleju skrzyni biegów , płynu układu kierowniczego oraz oleju silnika które są stosowane tylko w tych bardzo limitowanych modelach.


Oczywiście w związku z w/w różnicami , wszystkie właściwości samochodu jak prowadzenie , osiągi itd. Są zdecydowanie lepsze niż STI z EU czy USA.


Trochę specyfikacji przetłumaczonej z broszurki tego konkretnego modelu:


GH-GDB

WRX STI Spec C TYPE RA

2.0 DOHC 16 zaworowy AVCS Twin scroll Turbo

6MT

Wymiary i waga

Całkowita długość x szerokość x wysokość (mm): 4425 × 1740 × 1410

Rozstaw osi (mm): 2540

Prześwit (mm): 125

Masa pojazdu (kg): 1390

Ilość miejsc (osoba): 5

Minimalny promień skrętu (m): 5.7

Silnik

Model-Typ: 4-cylindrowy EJ20 / poziomo przeciwieństwie [BOXER] /

2.0 DOHC16 zawór AVCS (zmienne fazy rozrządu) Twin-scroll Turbo

Wewnętrzna średnica x skok (mm): 92,0 × 75,0

Łączna pojemność skokowa (cc): 1994

Stopień sprężania: 8,0

Moc maksymalna [kW (KM) / obr] : 206 (280) / 6400

Maksymalny moment obrotowy [N · m (kg · m) / rpm] : 412 (42,0) / 4400

Układ zasilania paliwem: EGI (system elektronicznego sterowania wtryskiem paliwa: wtrysk wielopunktowy)

Pojemność zbiornika paliwa ( l ): 50

Rodzaj paliwa: benzyna bezołowiowa Uwaga premium

Rodzaj transmisji 6MT: 6-biegowa do przodu / jeden wsteczny

przełożenie (pierwszy bieg) 3,636

przełożenie (drugi bieg) 2.375

przełożenie (trzecia bieg) 1.761

Przełożenie (czwarty bieg) 1.346

przełożenie (piąty bieg) 1.062

przełożenie (szósty bieg) 0,842

przełożenie (wsteczny) 3,545

przełożenie 3.900

- DCCD – możliwość pracy w trybie manualnym i automatycznym

- dedykowane różowe sportowe zawieszenie z regulacją siły tłumienia – 4 stopniowa

- kute aluminiowe przednie wahacze

- tylne wahacze aluminiowe

- dolna przednia rozpórka usztywniająca

- tytanowa przednia górna rozpórka ( made by FHI Aerospace Company )

- tylna rozpórka górna widoczna w bagażniku

- przednie 4 tłoczkowe złote zaciski Brembo z tarczami wentylowanymi

- tylne 2 tłoczkowe złote zaciski Brembo z tarczami wentylowanymi

- felgi aluminiowe STI 8x17 – opony rozmiar 235/45/17

- zmieniony rozstaw śrub na 5x114,3

- przedni mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu – Helical LSD

- tylny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu – mechaniczny LSD

- turbina twin-scroll

- równoodległościowy kolektor wydechowy

- czujnik temperatury powietrza dolotowego

- powiększone kanały dolotowe i wydechowe w głowicach

- tłoki wykonane z bardziej wytrzymałych materiałów

- czerwony kolektor dolotowy

- duży górny intercooler z logo STI

-wzmocniona rura silikonowa doprowadzająca powietrze do intercoolera

- spryskiwacz wody na intercooler – 12 litrowy zbiornik w bagażniku – tryb pracy automatyczny i manualny

- specjalny dedykowany tłumik z logo STI

- aluminiowa chłodnica oleju skrzyni biegów

- wzmocnione mocowania silnika STI

- jakaś specjalna pompa paliwa ( nie mogłem rozszyfrować o co chodzi ? )

- chłodnica oleju silnika – chłodzona powietrzem

- elektrycznie składane lusterka

- krótka przekładnia kierownicza 13.0 : 1

- chłodnica płynu wspomagania kierownicy

- zegary podświetlone na czerwono

- możliwość ustawienia światełka ostrzegającego o zmianie biegów na dowolnej wartości obrotomierza

- podświetlana stacyjka

- automatyczna klimatyzacja

- antena radia w słupku

- dedykowane siedzenia STI z czarną alcantarą , czarne boczki i dywan

- aluminiowa maska

- aluminiowa klapa bagażnika

- duży wlot powietrza z aluminiowym podzielonym spliterem

- zaślepki halogenów z naklejkami STI

- przedni spoiler z bocznymi wypukleniami

- wlot na dachu

- przednia dokładka zderzaka STI

- naklejki Nurburgring na drzwiach

- specjalna końcówka wydechu z logo STI

- duża osłona pod silnikiem STI

- osłony pod podłogą

- tylny spoiler wykonany z karbonu

- specjalne oznaczenia na klapie bagażnika

- EBD elektroniczny system podziału siły hamowania

- Super Sport ABS

- i wiele wiele innych elementów o których pewnie zapomniałem J

Samochód wygląda jakby niedawno wyjechał z salonu, widać że właściciel pedantycznie o niego dbał i przechowywał w idealnych warunkach J

miałem powymieniać oleje ale ten w silniku ma idealny poziom i wygląda jak by był przed chwilą wlany J chyba nie ma to sensu J

Przebieg samochodu to 144000km a pracuje i wygląda jakby miał 5tys km


Cena 90 000 zł 80 000zł do negocjacji !

 

Samochód jest po wszelkich opłatach cło, vat, akcyza.


Stoi w ogrzewanym pomieszczeniu i czeka na nowego właściciela :D

 

Telefon kontaktowy :[zasłonięte]606-48-56

e-mail: [zasłonięte]@wp.pl

 

link do zdjęć, jeżeli by sie poniżej nie wyświetlały :

 

http://goo.gl/t1NXiU