Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Subaru Forester XT 235KM+ Zawieszenie WRX LPG GAZ

24-01-2015, 13:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23 200 zł     
Użytkownik vojack_a
numer aukcji: 4979943303
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2516   
Koniec: 24-01-2015 12:44:59

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2003
Przebieg (km): 242424
Pojemność silnika (cm3): 2000
Moc silnika (KM): 235
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Tempomat, Lakier metallic, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, 4WD, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Homologacja na ciężarowe, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SUBARU FORESTER XT

Subaru Forester XT z roku 2003 z października.

Auto było w posiadaniu jednego z dealerów Subaru. Następnie trafiło do kolejnego pasjonata marki. Miał on dostęp do części do Subaru, więc na bieżąco dokonywał wymian. Teraz jest u mnie. Jest to moje czwarte Subaru, drugi Forester. Jednym słowem - cały czas w rękach miłośników marki.

Poprzedni właściciele wprowadzili takie zmiany:

- instalacja LPG zakładana i serwisowana u Jako, koszt ok. 5,5K U jako też była serwisowana, auto mu znane, można pytać. Spalanie: 40 litrów gazu to 280-320km.

- skórzana, jasnobeżowa tapicerka foteli i boczków drzwi,

- zawieszenie z Imprezy WRX, amortyzatory i sprężyny i inne, auto przez to stoi nisko i twardo (na zdjęciu tył stoi niżej niż normalnie, ponieważ miejsce parkingowe pod domem mam lekko pochyłe), przez co trzyma się cholernie dobrze drogi. Mam propozycję wymiany tego zawieszenia na seryjne, więc jak ktoś ma chęć to po zakupach dam namiar na człowieka, który takie zawieszenie zamieni.

- turbina z Imprezy WRX, osiągnięta moc to 235KM przy 1.1 bara, być może więcej, trzeba zhamować.

- przelot 2.5 lub 3''...przyznam, że nie pamiętam, sprawdzę.

- zawór upustowy Blow off HKS (cena zakupu ok. 1.6K),

- zegary ciśnienia doładowania turbiny, napięcia i temperatury silnika pod radiem (radio zamiast 2-din jest 1-din, a pod spodem te zegary).

- wygłuszone drzwi, wstawione lepsze głośniki na dystansach,

- instalacja pod wzmacniacz 4-ro kanałowy, kable pociągnięte do bagażnika, głośników, subwofera (nie do sprzedania) i radia,

Oczywiście ma też wszystko to, co wyróżnia Forestery:

- napęd 4x4, legendarny napęd Subaru,

- wielki szyberdach,

- podgrzewane dwustopniowo fotele przednie,

- drzwi bez ramek,

- itd..

Ostatnio wymienione:

- rozrząd,

- łączniki tył,

- gumy wahaczy poprzecznych tył 8 sztuk ze śrubami...nielichy koszt,

- wymiana amortyzatorów tył (sti 05' na grubej sztycy),

- uszczelki dekli zaworowych prawa i lewa strona,

- uszczelniacze wałków

- uszczelniacz pompy oleju.

Łatwo policzyć koszt tych zabaw. Dodatkowo ze 2 miesiące wcześniej wymieniony olej, filtry, świece, przewody, manszeta, akumulator, jakieś rurki od klimy i wentylacji, wiatraki chłodnicy, wyserwisowana klimatyzacja, hamulce przód (294mm) i tył, łożyska z przodu...co tam jeszcze...musiałbym zerknąć, generalnie zestaw pierdół za prawie 2K (nie licząc hamulców i łożysk)... Poprzedni właściciel miał w tym aucie przez chwile krótką skrzynię, ale ja kupowałem ze zwykłą, przy przywracaniu skrzyni sprzęgło zostało zweryfikowane i jest w pełni sprawne, nie wymaga nawet zastanawiania się na wymianą.

W najbliższej przyszłości do wymiany turbina, gdy sam to zrobię, to cena pójdzie odpowiednio w górę.

Auto sprzedaje na kołach stalowych 16'' z zimówkami w bardzo dobrym stanie po 1 sezonie, nie pamiętam nazwy, mogę sprawdzić. Dodatkowo jest kratka do bagażnika.

Auto wymaga kosmetyki. Z środku skóra przednich foteli wymaga wyczyszczenia i w miejscu podłokietnika uzupełnienia. Z zewnątrz przedni lewy błotnik najlepiej wymienić, drzwi wystarczy wyprostować. Obydwie czynności mam zamiar sam naprawić, chyba, że wcześniej kupi auto.

Następcą ma być Legacy IV lub Outback 2.0 165KM lub 2.5, automat, więc mogę rozważyć ewentualne wymiany na prawach allegro.


Auto do obejrzenia w Warszawie. 733 [zasłonięte] 522

733 [zasłonięte] 522