|
Samochód został sprowadzony ze Szwajcarii przeze mnie w 2004 r i od tej pory jestem jego jedynym właścicielem. Auto jest bogato wyposażone, posiada min: klimatyzację, skórzaną tapicerkę wraz z podgrzewanymi fotelami, wszystkie szyby elektryczne i lusterka, podgrzewana przednia szyba, 4 poduszki powietrzne, spryskiwacze lamp przednich, dach panoramiczny, felgi aluminiowe 16' plus komplet opon zimowych, automatyczną skrzynie biegów oraz blokadę dyfra. W 2011 przy przebiegu ok 220 tys km, został przeprowadzony kompletny remont silnika wraz z wymianą rozrządu. Silnik został złożony na orginalnych nowych częsciach, dodatkowo posiada kute tłoki od imprezy Sti, wyczynowe panewki oraz intercooler od imprezy Sti. Prace związane z silnikiem oraz wszystkie prace mechaniczne przeprowadzone zostały przez Pana Krzysztofa Zagrodzkiego z Bródna, znawcy marki i rajdów samochodowych wiedzą co ten człowiek potrafi:) Pragnę jednak zaznaczyć że samochód nie ma zmienionej mocy silnika i nigdy nie brał udziału w rajdach,(automat) no może z wyjątkiem tych z pod świateł:) Elementy silnika zastosowane w tym samochodzie są po prostu dużo bardziej wytrzymałe i gotowe przyjąć dwukrotnie większą moc. Wszystkie naprawy związane z autem przeprowadzane były na czas i robione na orginalnych czesciach subaru, włacznie z samopoziomującymi się amortyzatorami tylnej osi. Remont silnika kosztował 7 tyś zł. Po owym remoncie do auta zainstalowana sekwencyjną instalację gazową( zbiornik w kole, wlew pod klapką wlewu paliwa, zbiornik 52 litry wchodzi 42 l gazu)
Spalanie:trasa 10-12, miasto 13-17 w zaleznosci od wielkosci stopy:) Istnieje mozliwość sprawdzenia auta w dowolnej stacji diagnostycznej na koszt kupującego. Auto niezawodne i niezastąpione w zimie, wiedzie wszędzie i co ważniejsze również wyjedzie:)
Rok 1999 przebieg 272000, w odpowiedzi na pytania kupujących, informuje ze zawory o które pytacie w tym silniku przejeżdżają bez problemu 100000 km i nie ma znaczenia czy auto jeździ na gazie czy nie, to ostatni prawdziwy i najlepszy silnik Subaru, zawory klepią na dzień dobry w silnikach 2.5 montowanych w poźniejszym okresie, które przejezdzają max 50 tys.
Tel kontaktowy 601-[zasłonięte]-920
Warszawa-Bielany
|