To ostatni Forester jaki był dostępny w sieci dealerskiej w tej karoserii.
Wyprodukowany w 2007, kupiony pod koniec stycznia 2008 w salonie Subaru Koper.
Jestem pierwszym i jedynym użytkownikiem.
Do końca gwarancji serwisowany wyłącznie w ASO, później w znanym subarowym serwisie 4Turbo.
Wszystkie przeglądy odnotowane w książce serwisowej.
Samochód nigdy nie miał stłuczki, kolizji, wypadku, zarysowania.
Wyposażenie: xenony, stały (symetryczny) napęd na 4 koła, sportshift, ABS, ASC (kontrola trakcji), skórzana tapicerka, tempomat
elektryczne: szyby, lusterka (dodatkowo składane), panoramiczny szyberdach
podgrzewane : fotele, lusterka i szyba w miejscu wycieraczek,
tempomat, samopoziomujące zawieszenie z tyłu, klimatyzacja automatyczna, nawigacja z mapą Polski i Europy, zmieniarka 6-cio płytowa, 6 głośników + subwoofer (fabryczny), alufelgi, centralny zamek, relingi zintegrowane, kierownica MOMO ze sterowaniem do radia.
Szyby z tyłu przyciemniane.
Samochód miał wymieniany olej zawsze dwa razy w roku: na przeglądach w grudniu i przed wyjazdem na wakacje w lipcu.
W lipcu 2011 wymieniłem także olej w skrzyni biegów, dyferencjałach, założyłem nowe tarcze Brembo, klocki Ferodo DS2500 i nowe klocki tył.
Hamuje rewelacyjnie.
3 stycznia miał przegląd coroczny w specjalistycznym serwisie 4Turbo w Mysiadle.
Żadnych zastrzeżeń. Zalany olejem Motul.
Następny przegląd: styczeń 2013 i to będzie przegląd "mały", bo "duży" już zaliczony.
W bagażniku jest gumowa mata.
Na tylnym zderzaku stalowe zabezpieczenie progu załadunkowego.
Opony letnie i zimowe.
Mocno amatorski pomiar przyspieszenia wskazuje na 6.9 s do 100 kmh
Reasumując:
zaletą niewątpliwą tego egzemplarza jest:
Po pierwsze to, że zawsze był "dopieszczony". Jeździł zawsze na Pb98 (co nie jest obowiązkiem oczywiście), a wszystkie materiały eksploatacyjne były zawsze z najwyższej półki.
Po drugie: nigdy nie miał nawet kawałka blachy wgniecionej. (Nie licząc wgniotek parkingowych.)
Po trzecie: mechanicznie jest w stanie perfekcyjnym. Przeglądy miał robione regularnie "co rok" a nie z przebiegu, bo po prostu tych przebiegów nie osiągał w tym czasie.
Możliwość sprawdzenia w dowolnym ASO w Warszawie i Łomiankach.
Kontakt: 601 [zasłonięte] 988