SUBARU FORESTER 2.0 XT AWD
2004
Witam, posiadam na sprzedaż wyjątkowo zadbane Subaru Forester 2.0 Turbo z 2004 roku. Do końca serwisowany w ASO. Samochód został sprowadzony ze Szwajcarii.
Można śmiało powiedzieć, że auto jest rodzynkiem, których brakuje już na rynku wtórnym. Subaru posiada niecofany, niski przebieg 246 tyś km potwierdzony książką serwisową, wyciągiem emisji spalin oraz ogólną kondycją mechaniczno-estetyczną. Ostatni wpis to listopad 2013 roku, przy którym auto posiadało przebieg 240 tys km.
Elementy blacharskie zachowane w b. dobrym stanie bez ani jednego ogniska korozji (kielichy, progi). Bardzo ładna powłoka lakiernicza posiada gdzieniegdzie normalne ślady użytkowania jak małe ryski czy zadrapanie na zderzaku. Drzwi nie wytłuczone, zamykają się bez użycia siły. Wszystkie szyby oryginalne z jednego roku.
Wnętrze jest w stanie rzadko spotykanym jak na auto z 2004 roku. Kierownica nie posiada przetarć, gałka zmiany biegów i pedały niepowycierane. Przyciski panelu środkowego i na drzwiach jak nowe. Każdy działa. Fotele i podsufitka w doskonałym stanie. W aucie nie było palone.
Auto jest bogato wyposażone :
skórzana, czarna tapicerka
elektrycznie sterowany, duży szyberdach
podgrzewane fotele z regulacją wysokości
climatronic - klimatyzacja automatyczna
AWD – napęd na wszystkie koła
automatyczna skrzynia biegów
tempomat
4 x Air Bag
ABS
kontrola trakcji
4 elektryczne szyby
elektryczne, podgrzewane lusterka
radio CD
domykanie szyb z pilota
centralny zamek z pilota
wspomaganie kierownicy
regulacja kierownicy
dzielona tylna kanapa
uchwyt na napoje
halogeny przeciwmgłowe
autoalarm
oryginalne felgi 16 calowe z oponami zimowymi
Silnik pracuje bardzo dobrze, odpala na dotyk, jest dynamiczny, nie kopci itp.
Skrzynia biegów działa bez zarzutu, płynnie zmienia biegi, nie szarpie. Napęd AWD w pełni sprawny.
Zawieszanie pracuje bardzo harmonijnie. Auto pewnie się prowadzi nie wydając żadnych niepokojących dźwięków. W układzie kierowniczym nie ma luzów. Hamulce równo biorą nie powodując drgań nadwozia i piszczenia. Hamulec ręczny jest odpowiednio wyregulowany.
Przy 210 tyś. km przebiegu wymieniony był kompletny rozrząd!
Auto jest wiec 36 tyś po wymianie rozrządu, co w Subaru (silnik typu bokser) wiążę się z wyjęciem silnika. Następnemu właścicielowi odchodzą więc znaczne koszty z tym związane.
Przy przebiegu 240 tyś wymienione zostały wszystkie płyny i filtry - olej silnikowy, w skrzyni, płyn hamulcowy itd.
Ogólny stan samochodu bardzo dobry !!! Idealny jest kiedy auto opuszcza fabrykę.
Samochód jest opłacony, gotowy do rejestracji w Polsce. Autem po wykupieniu ubezpieczenia można wrócić do domu.
VIN na ostatnim zdjęciu.
Zapraszam na jazdę próbną do Lublina.
Możliwość sprawdzenia samochodu na dowolnej stacji diagnostycznej.
POLECAM!!!
Kontakt : 696-[zasłonięte]-878