1. W przeciÄ�gu 72 godzin od zÅ�ożenia zamówienia – telefonicznie lub za pomocÄ� poczty elektronicznej - skontaktujemy siÄ� z PaÅ�stwem w celu ustalenia dalszych szczegóÅ�ów.
2. Po zÅ�ożeniu zamówienia i kontakcie z nami, klient zobowiÄ�zany jest do wpÅ�aty 100% kwoty zamówienia wraz z kwotÄ� transportu (podanÄ� w aukcji) na nasz rachunek bankowy.
FIRMA MAJEWSKI MAREK MAJEWSKI Ul. GRUNWALDZKA 60/66 82-300 ELBL�G
Nr Konta: PKO INTELIGO
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581196 [zasłonięte] 606060
W tytule przelewu prosz� poda�:
- login z allegro i nr aukcji.
3. W momencie braku kontaktu z Klientem oraz niezaksiÄ�gowania kwoty na koncie w przeciÄ�gu 14 dni od daty zÅ�ożenia zamówienia - transakcja zostanie unieważniona. W takim przypadku Klient obciÄ�żony zostanie kosztami zwrotu prowizji Allegro oraz zostanie mu wystawiony negatywny komentarz.
4. W każdym momencie Klient może uzyska� wi�cej informacji na temat wybranego produktu poprzez poczt� elektroniczn�, oraz nr:. telefonu zamieszczony w aukcji.
5. Na zakupiony towar wystawiamy paragon lub na życzenie faktur� VAT.
6. Wszystkie sprzedawane przez nas meble s� nowe, r�cznie wykonane i obj�te 24 miesi�czn� gwarancj� producenta.
7. JesteÅ�my producentem mebli stylowych i posiadamy wÅ�asnych projektantów, jeÅ�li ktoÅ� chciaÅ�by zamówiÄ� mebel w innych wymiarach bÄ�dź wykoÅ�czeniu proszÄ� o kontakt mailowy lub telefoniczny.
8. Nie wysy�amy za pobraniem.
Transport:
1. Towar wysyÅ�amy w ciÄ�gu 2-14 dni od zaksiÄ�gowania wpÅ�aty na naszym koncie. Posiadamy wÅ�asny transport dostosowany do przewozu mebli stylowych i gwarantujemy, iż towar dotrze w caÅ�oÅ�ci i bez uszkodzeÅ�. Cena transportu do ustalenia telefonicznie bÄ�dź mailowo. Kierowca może pomóc przy wniesieniu i zÅ�ożyÄ� meble po uiszczeniu opÅ�aty. (Tylko podczas naszego transportu).
2. Nie ponosimy odpowiedzialnoÅ�ci za uszkodzenia powstaÅ�e w transporcie poprzez firmy kurierskie i pocztÄ� polskÄ�. ObowiÄ�zkiem klienta jest rozpakowanie i sprawdzenie stanu meble przy kurierze!!! W razie uszkodzenia mebla koniecznie trzeba spisaÄ� protokóÅ�,
3. Reklamacje bez protokoÅ�u nie bÄ�dÄ� uwzglÄ�dniane!!! ProtokóÅ� powinien zawieraÄ� opis uszkodzenia, datÄ� i czas dostawy. Powinien byÄ� sporzÄ�dzony w dwóch identycznych kopiach jednej dla klienta i jednej dla kuriera.
4. Przyj�cie przesy�ki i podpisanie odbioru bez zastrzeże� przez odbiorc� powoduje wyga�ni�cie roszcze� z tytu�u szkody powsta�ej w transporcie.
5. Każdy wysy�any przez nas przedmiot jest nowy, sprawdzany przed wysy�k�.
6. Pakowane przez nas produkty s� bardzo dobrze zabezpieczone, aby nie uleg�y uszkodzeniom podczas transportu.
Kupuj�c na naszych aukcjach akceptujesz regulamin!!!