STUDIOLOGIC SLEDGE Syntezator
Opis produktu Studiologic Sledge
Tego instrumentu trudno nie zauważyć - jego pomarańczowy kolor natychmiast przyciąga spojrzenie. Wrażenia słuchowe są jeszcze lepsze - znakomite, konkretne brzmienia plus mnóstwo gałek do ich modyfikacji. Idealny sprzęt dla wszystkich którzy lubią "ukręcać" coś swojego, a na zachętę 100 presetowych brzmień demonstrujących potęgę możliwości.
Dla wielu miłośników syntezatorów podstawą jest dobra interakcja pomiędzy silnikiem brzmieniowym a interfejsem użytkownika. Szybkie spojrzenie na Sledge pokazuje spory zestaw kontrolerów dostępnych aby... kręcić! Po dotknięciu pokrętła czy przełącznika na panelu natychmiast uświadamiamy sobie wielką dbałość o szczegóły którą inżynierowie rozwijają podczas wielu dziesięcioleci budowania najlepszych instrumentów elektronicznych. Doświadczyć też można logiki konfiguracji modułów syntezatorowych, odzwierciedlających drogę powstawania sygnału klasycznego syntezatora analogowego. Ale to, co naprawdę wyróżnia każdy syntezator to brzmienie - i tutaj daje się odczuć kooperacja z firmą Waldorf która na pokładzie Sledge`a dzieli się swoim doświadczeniami i wiedzą na temat tej kluczowej części tego syntezatora.
Sercem Sledge`a jest DSP oparte na najnowszej technologii modelowania dźwięku firmy Waldorf.Rezultat? Wystarczająco dużo mocy aby zburzyć fundamenty Twojego studia nagrań!. Oprócz brzmień klasycznych syntezatorów analogowych na pokladzie Sledgea znajdziesz kompletny zestaw Wavetables, pochodzących bezpośrednio od matki wszystkich cyfrowych syntezatorów, PPG Wave!
Zsumowane trzy "tłustobrzmiące" oscylatory plus generator szumów, są kierowane do potężnego filtra ze zmienialnym punktem slope ( 24 lub 12 dB). Charakterystyczne i rozpoznawalne algorytmy filtrów Waldorfa odsłaniają szeroki wachlarz brzmień: od gładkich po ostre, od "tłustych" po krzykliwe , od krystalicznie czystych po maksymalnie zabrudzone. Ultra-szybkie, dokładne generatory obwiedni dostarczają konkretnego "kopa". Dwa LFO plus 1 dodatkowy Wheel-LFO na pokładzie oferuje ogromne, ale łatwe do zrozumienia, możliwości modulacji nrzmieniem.Do tego jeszcze dwie wbudowane jednostki Effect umilają całość takimi efektami jak Chorus, Flanger, Phaser, a także klasyczny pogłoś Reverb lub stylowy, analogowy Delay.
Jeszcze jedna dobra wiadomość na koniec - jeśli jesteś zaznajomiony z działaniem na klasycznym syntezatorze analogowym, nie będzie musiał tracić swojego cennego czasu na czytanie instrukcji obsługi. Na żadnym z pokręteł lub przycisków nie ma przyporządkowanych podwójnych funkcji. Wszystkie parametry syntezatora są jasno i ergonomicznie rozmieszczone na panelu i są zawsze dostępne bezpośrednio pod ręką. To sprawia, że wykręcisz szybko brzmienie o którym marzysz bez zbędnych komplikacji.
Podstawowe dane:
- 32 potencjometry,
- 3 przełączniki "koguciki",
- 1 enkoder z przyciskiem,
- dwie 16 znakowe linie wyświetlacza LCD,
- koła modulacji i pitch,
- do 256 barw,
- szybki i efektywny wybór brzmień z klawiatury numerycznej,
- 2 szybkie LFO na głos, każdy z rtegulowanym tempem i głębokością,
- dodatkowe przekierowanie dla koła modulacji: Osc 1, Osc2, Ocs3, PWM / Wave / FM, Volume, Filter Cutoff z wyborem kształtu fali,
- tryb Monofoniczny pojedynczy lub wielokrotny,
- 3 oscylatory na głos: Sawtooth, Square, Triangle, Sine, Pulse (with Pulse Width Modulation)
- oscylator 1 z 66 originalnymi Wavetables PPG,
- 1 uniwersalny filtr na głos:
- 24 / 12dB
- Lowpass
- Highpass
- Bandpass
- Resonans do stanu Self-Oscillation i wyżej,
- regulowany Keytrack i Drive,
- potężny arpeggiator,
- dwa szeregowe bloki efektów,
- niewielka waga (mniej niż 10kg),
- wysokiej jakości 5-cio oktawowa klawiatura Fatar TP9,
- porty MIDI in/Out oraz USB do komunikacji MIDI,
- wbudowany zasilacz.