Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STUDIES IN MEDIEVALISM XXII Karl Fugelso

23-05-2014, 10:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 394.80 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178704844
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 23-05-2014 10:17:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52338, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74050, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89943, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58199, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38435, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52338, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74050, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89943, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58199, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38435

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Studies in Medievalism XXII: Corporate Medievalism II

STUDIES IN MEDIEVALISM XXII Karl Fugelso

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Karl Fugelso
Language: English
Publisher: D.S.Brewer
Publication Date: 18 July 2013
Dimensions: 23.6 x 15.8 x 2 cm
Format: Hardcover
Pages: 218
Condition: NEW
Product_ID: 1D4CD4C552

 

 

In the wake of the many passionate responses to its predecessor, Studies in Medievalism 22 also addresses the role of corporations in medievalism. Amid the three opening essays, Amy S. Kaufman examines how three modern novelists have refracted contemporary corporate culture through an imagined and highly dystopic Middle Ages. On either side of that paper, Elizabeth Emery and Richard Utz explore how the Woolworth Company and Google have variously promoted, distorted, appropriated, resisted, and repudiated post-medieval interpretations of the Middle Ages. And Clare Simmons expands on that approach in a full-length article on the Lord Mayor's Show in London. Readers are then invited to find other permutations of corporate influence in six articles on the gendering of Percy's Reliques, the Romantic Pre-Reformation in Charles Reade's The Cloister and the Hearth, renovation and resurrection in M.R. James's "Episode of Cathedral History", salvation in the Commedia references of Rodin's Gates of Hell, film theory and the relationship of the Sister Arts to the cinematic Beowulf, and American containment culture in medievalist comic-books. While offering close, thorough studies of traditional media and materials, the volume directly engages timely concerns about the motives and methods behind this field and many others in academia. Karl Fugelso is Professor of Art History at Towson University in Baltimore, Maryland. Contributors: Aida Audeh, Elizabeth Emery, Katie Garner, Nickolas Haydock, Amy S. Kaufman, Peter W. Lee, Patrick J. Murphy, Fred Porcheddu, Clare A. Simmons, Mark B. Spencer, Richard Utz.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.