Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Studia o aktywnym uczeniu się dzieci

15-05-2014, 20:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23.51 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 4156919643
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 15-05-2014 19:08:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Studia o aktywnym uczeniu się dzieci. Wybrane problemy edukacji wczesnoszkolnej. Materiały dla studentów i nauczycieli

Beata Oelszlaeger-Kosturek

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2186-8
  • liczba stron: 160
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
  • Rok wydania: 2013
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Książka - Studia o aktywnym uczeniu się dzieci. Wybrane problemy edukacji wczesnoszkolnej. Materiały dla studentów i nauczycieli, jest skierowana przede wszystkim do osób doskonalących swoje kompetencje pedagogiczne - pracujących nauczycieli oraz studentów pedagogiki, przyszłych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej. Obok teoretycznych aspektów uczenia się, przedstawiono ich praktyczne konsekwencje - wybrane koncepcje pedagogiczne z nowatorskimi środkami i sposobami wdrażania uczniów do samodzielnego, podmiotowego uczenia się. Zaproponowano zatem spojrzenie na nie między innymi poprzez pryzmat tego, jak i jakiego rodzaju informacje dzieci odbierają, jak projektują lub współprojektują działania edukacyjne, jak je kontrolują i oceniają (jak dokonują samokontroli i samooceny), słowem - jaką wiedzę gromadzą (deklaratywną, proceduralną, osobotwórczą). Wiele miejsca poświęcono porozumiewaniu się, jak i współpracy dzieci z nauczycielem i rówieśnikami z klasy oraz nauczyciela z rodzicami. Wszystkie te kwestie można odnaleźć w sześciu rozdziałach książki. Zaprezentowany zestaw ćwiczeń dla studentów i uczniów oraz odnośniki do literatury przedmiotu, a także projekty zajęć edukacyjnych i pomysły na współpracę nauczyciela z rodzicami, mogą stanowić inspirację dla przemyśleń oraz poszukiwań w zakresie doboru i tworzenia własnej koncepcji pedagogicznej.
    Beata Oelszlaeger-Kosturek, doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Instytucie Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, zastępca dyrektora ds. kształcenia, ekspert MEN. Zainteresowania badawcze autorki są ściśle związane z wcześniejszą, trzynastoletnią pracą w charakterze nauczyciela nauczania początkowego, kiedy wdrażała do praktyki edukacyjnej innowacje pedagogiczne (koncepcję Celestyna Freineta oraz nauczanie języka obcego - francuskiego w klasach I-III). Dotyczą takich kwestii, jak: cechy samokontroli i samooceny jako działań podmiotowych uczniów klas młodszych; uwarunkowania kształcenia nauczycieli; aspekty podmiotowości w kształceniu nauczycieli i uczniów klas I-III; uczenie się uczniów klas młodszych; integracja procesów nauczania, uczenia się i wychowania; nauczyciel i uczniowie jako uczestnicy szkoły jutra; działania nauczycieli; programy i podręczniki w kształceniu zintegrowanym i edukacji wczesnoszkolnej; innowacje pedagogiczne; nauczanie języka obcego nowożytnego w przedszkolu i klasach I-III. [21.03.2013]


    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.