Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STUDIA NAD KOMUNIKACJĄ POPULARNĄ _Fras_wys.0

28-09-2014, 10:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.90 zł     
Użytkownik sentencjalublin
numer aukcji: 4618934142
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 1   
Koniec: 28-09-2014 10:35:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ambulans

1. Wpłata na konto bankowe
(przelew przedpłata)
Bank Millennium
88 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020000 [zasłonięte] 389851

2. Wpłata do kasy
(przy odbiorze osobistym)


Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Paczka wysyłana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej UPS


Lublin 20-123

ul. Lubartowska 75A
gsm. 607 [zasłonięte] 708


Lublin 20-123

ul. Lubartowska 75A
e-mail: [zasłonięte]@ambulans.com.pl


Wszystkie artykuły będące przedmiotem sprzedaży na naszych aukcjach są nowe i pochodzą bezpośrednio od wydawnictwa.



STUDIA NAD KOMUNIKACJĄ POPULARNĄ, MIĘDZYKULTUROWĄ, SIECIOWĄ I EDUKACYJNĄ

 

 

red. Fras Janina

 

 

Wydawnictwo: Adam Marszałek  
Wydanie: 1

Rok: 2007
Oprawa: miękka 
Format: 16,0 x 22,0 cm
Stron: 472
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]44190




OPIS KSIĄŻKI:


KOMUNIKOLOGIA (nauka o komunikacji) nie jest jeszcze w Polsce w pełni ukształtowaną i rozpoznawalną dziedziną badawczą. Tymczasem niewątpliwie istnieje związek pomiędzy rozwojem tej nauki a powszechnością w danym społeczeństwie myślenia w kategoriach racjonalnych, otwartych i pragmatycznych interakcji komunikacyjnych; pomiędzy wiedzą o komunikacji a zrozumieniem szczególnej ważności informacji i perswazji - zwłaszcza w przestrzeni publicznej. Trudność wyłonienia spójnej tożsamości nauki o komunikacji wynika między innymi z ogromnego zróżnicowania obiektu badań, czyli ludzkich działań komunikacyjnych, np. różnorodności kontaktów pomiędzy komunikującymi się (prywatnych i publicznych; sporadycznych i periodycznych; twarzą w twarz i zapośredniczonych przez media - w tym zwłaszcza media masowe); z różnorodności intencji inicjowania i udziału w komunikacji (np. w reklamie, propagandzie, marketingu, public relations); ze swoistości kodów i środków komunikacji (mediów) - werbalnych, niewerbalnych, i konicznych, a zwłaszcza masowych, których aspekty technologiczne czy ekonomiczne ukonstytuowały w XX stuleciu samodzielne subdyscypliny (medioznawstwo, ekonomikę mediów). Nie bez znaczenia jest także znaczne zróżnicowanie tradycji badawczej w obrębie wielu wcześniej wyodrębnionych gałęzi wiedzy (np. historii czy prawa mediów masowych, socjologii czy psychologii komunikacji), a wreszcie - swoista obcość kulturowa niektórych nurtów badań (np. badań empirycznych, badań nad mediami masowymi, kulturą popularną czy komunikacją grup mniejszościowych). Inicjowana niniejszą zbiorową publikacją seria wydawnicza ma przede wszystkim upowszechniać wyniki najnowszych badań nad komunikacją w Polsce. Ma także przyczyniać się do integracji wysoce złożonej materii badawczej oraz szybko rosnącego, ale rozproszonego środowiska badaczy komunikologów.

SPIS TREŚCI:

        1. Studia nad kulturą popularną
        2. Komunikiowanie międzykulturowe i międzynarodowe
        3. Studia nad reklamą i public relations
        4. Studia nad nowymi mediami i komunikowaniem sieciowym
        5. Studia nad komunikkowaniem w naukach edukacyjnych

         

         

            ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE:

             


            © PanelReklamowy


            _____NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM_____NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM_____

            FINALIZACJA TRANSAKCJI
            1.
            Nie wycofujemy ofert! Nie jesteś zdecydowany to nie licytuj!
            2. Użytkownicy, którzy posiadają nieaktywowane konto lub mają mniej niż 3 pozytywne komentarze, proszeni są o e-mailowe potwierdzenie zakupu po jego dokonaniu
            3. Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem.
            4. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.
            5. Wiadomości należy podpisywać nickiem z allegro
            6. Udzielamy odpowiedzi na każdy e-mail. W przypadku braku odpowiedzi do 48 godzin prosimy o ponowny kontakt, gdyż najprawdopodobniej oznacza to, że wiadomość do nas nie dotarła.

            PŁATNOŚC ZA PRZEDMIOT
            1. Nie wysyłamy przedmiotów za pobraniem!
            2. W tytule przelewu należy podać nick Allegro i nr aukcji!
            3. Do wartości zakupionych przedmiotów należy doliczyć koszt wysyłki w wysokości podanej w aukcji.
            4. W przypadku zakupu dwóch lub więcej licytowanych przedmiotów lub zakupów na kilku naszych aukcjach koszt przesyłki zależy od danej aukcji.
            5. Na wpłatę oczekujemy 7 dni, po czym wysyłamy e-mailem wezwanie do dokonania wpłaty. Jeśli w ciągu kolejnych 5 dni nie odnotujemy wpłaty lub nie otrzymamy informacji, kiedy wpłata zostanie dokonana, wystawiamy negatywny komentarz i zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji.
            6. Istnieje możliwość płatności gotówkowej przy odbiorze osobistym (bez ponoszenia kosztów wysyłki).

            WYSYŁKA PRZEDMIOTU
            1. Jako dowód zakupu do każdej paczki dołączana jest faktura VAT.
            2. Wszystkie przedmioty są pakowane z najwyższą starannością i właściwie zabezpieczone przed uszkodzeniem.
            3. Zakupione przedmioty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką priorytetową.
            4. Wysyłka przedmiotów dokonywana jest w dni robocze, maksymalnie do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie.
            5. Zawsze informujemy emailem Kupującego o wysyłce przedmiotu.
            6. Z chwilą nadania przesyłki odpowiedzialność za nią ponosi Poczta Polska.



            7. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata, wówczas na jego prośbę wysyłamy e-mailem skan dowodu nadania, który umożliwi odnalezienie paczki w jego Urzędzie Pocztowym.
            8. Reklamację możemy złożyć na Poczcie Polskiej najwcześniej po 14 dniach od daty nadania przesyłki. Procedura rozpatrywania reklamacji może trwać nawet do 30 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu następuje zwrot pieniędzy na konto Kupującego lub ponowna wysyłka przedmiotu (na nasz koszt).
            9. Przesyłkę należy dokładnie sprawdzić przy odbiorze w obecności pracownika poczty.

            REKLAMACJE I ZWROTY
            1. Jeśli okaże się, że przesyłka jest zniszczona, wtedy Kupujący reklamuje paczkę we własnym zakresie w odpowiednim dla siebie Urzędzie Pocztowym.
            2. Zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa z 2 marca 2000 roku "o ochronie niektórych praw konsumentów") kupujący może zrezygnować z zakupionego przedmiotu w terminie do 10 dni od daty odebrania przesyłki.
            3. Nie obieramy żadnych paczek, których zwrot nie został z nami wcześniej uzgodniony (drogą mailową).
            4. W przypadku zwrotu, koszt dostawy do Kupującego i odesłania do nas nie podlega zwrotowi.
            5. Przesyłki wysyłane za pobraniem pocztowym nie będą odbierane.
            6. W sprawach gwarancji i rękojmi obowiązują przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. "o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 141, poz. 1176).

            KOMENTARZE
            1. Jako Sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu komentarza od Kupującego.
            2. Wystawiony komentarz stanowi dla nas informację o dostarczeniu przesyłki i stopniu satysfakcji z otrzymanego przedmiotu.
            3. Jeśli przedmiot w jakiś sposób odbiega od oczekiwań, przed wystawieniem komentarza, prosimy o kontakt i opisanie powstałego w trakcie realizacji zamówienia problemu. Wszelkie problematyczne sytuacje jesteśmy w stanie rozwiązać. Zależy nam przede wszystkim na Państwa zadowoleniu.

            zawsze szybko, miło, kompleksowo