Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STUBBS THE ZOMBIE + KOZACY II 2 + RED FACTION BOX

25-06-2012, 0:50
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 6.50 zł     
Użytkownik at777
numer aukcji: 2402236773
Miejscowość Iława
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 31   
Koniec: 06-07-2012, 14:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

[zasłonięte]@wp.pl
609 [zasłonięte] 114
11[zasłonięte]437

EKSPRESOWA I NAJTAŃSZA WYSYŁKA!

TOWAR WYSYŁAM W CIĄGU

24 GODZIN OD MOMENTU ODNOTOWANIA WPŁATY, BĄDŹ WYBORU PRZESYŁKI POBRANIOWEJ.


LIST POLECONY 6zł
(wpłata na konto)


LIST POLECONY PRIORYTETOWY 7zł
(wpłata na konto)


PRZESYŁKA

POBRANIOWA 15zł
(płatne przy odbiorze)

PRZESYŁKA POBRANIOWA PRIORYTETOWA 18zł
(płatne przy odbiorze)

ZACHĘCAMY DO ZAKUPU WIĘKSZEJ ILOŚCI GIER, GDYŻ WTEDY ZAOSZCZĘDZAJĄ PAŃSTWO NA KOSZTACH WYSYŁKI. PONIEWAŻ CZY KUPUJEMY JEDNĄ GRĘ CZY PIĘĆDZIESIĄT, TO ZA PRZESYŁKĘ
PŁACIMY TYLE SAMO!!!

TOWAR WYSYŁAMY

W BEZPIECZNYCH

KOPERTACH BĄBELKOWYCH,

DZIĘKI CZEMU MAJĄ PAŃSTWO PEWNOŚĆ, ŻE WTEDY GRY DOTRĄ CAŁO I BEZPIECZNIE.

1. PAYU

(DAWNE "PŁACĘ Z ALLEGRO")


2. PRZELEW NA KONTO BANKOWE


17 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]8350001 [zasłonięte] 165997

3. PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE TOWARU


PRZEDMIOTEM AUKCJI SĄ GRY:

"STUBBS THE ZOMBIE -

IN REBEL WITHOUT A PULSE"   

+ "KOZACY II - WOJNY NAPOLEOŃSKIE"   

+ "RED FACTION"   

 + "MX vs. ATV UNLEASHED"   

           PLATFORMA:

       OGÓLNY STAN:           Bardzo dobry

   NOŚNIK Z GRAMI:     1 Płyta 

ZESTAW ZAWIERA:         DVD + Pudełko



OPIS GRY: STUBBS THE ZOMBIE - IN REBEL WITHOUT A PULSE (polska wersja) - Edward „Stubbs” Stubblefield był komiwojażerem, który w latach trzydziestych dwudziestego wieku szukał własnego sposobu na dorobienie się fortuny. Niestety, sprzedawca miał pecha – podczas jednej z wypraw do stanu Pennsylvania został napadnięty i brutalnie zamordowany. Dwadzieścia sześć lat później, w 1959 roku, miliarder Andrew Monday postanawia zbudować monument zdolny zaspokoić jego ego: miasto przyszłości o nazwie Punchbowl, gdzie znudzeni życiem Amerykanie mogliby szukać rozrywki i szansy na lepsze życie. Monday nie wie, że jego wymarzony kompleks został zbudowany na miejscu pochówku Stubbsa i że ów jegomość dziwnym trafem został pobudzony do życia.

Futurystyczne miasto, pełne świateł, strzelistych gmachów i niesamowitych maszyn staje się areną walki pomiędzy żywym trupem a ludźmi. Stubbs szuka odpowiedzi na pytanie, kto go zabił i dlaczego dostał szansę powrotu na ziemski padół, natomiast Monday – jak zwykle – próbuje zrobić na tym doskonały interes.

Ileż to razy głównym tematem gier, była eksterminacja zombie? W produkcie Wideload Games (firmie założonej przez Alexandra Seropiana – niegdysiejszego twórcy potęgi Bungie Software), będziesz miał okazję spojrzeć na problem z drugiej strony i wykorzystując szeroki wachlarz możliwości, walczyć z ludźmi. W dokonywaniu masakry na ulicach metropolii z pewnością pomoże Ci bogaty arsenał broni: eksplodujące granaty stworzone z jelit, zombie’a plwocina do ataków na odległość, odrywana ręka, która potrafi przedostać się przez ciasne przejścia, czy odseparowana od reszty ciała głowa, która służy Stubbsowi jako bluźniercza i siejąca zniszczenie kula do kręgli. Jakby tego wszystkiego było mało, nasz bohater może wgryzać się w mózgi żywych ludzi i w ten sposób powiększać szeregi powłóczącej nogami hordy.

Mimo destrukcyjnego i budzącego grozę charakteru Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse ma jak najbardziej humorystyczny wydźwięk. Główny bohater przypomina na każdym kroku Caleba z Blood – nikczemnego ale sympatycznego zabójcę. W produkcie Wideload Games różnica polega na tym, że to nie potwory a właśnie ludzie będą głównym towarem do eksterminacji. Program został stworzony na bazie silnika wykorzystanego wcześniej w Halo i oferuje podobną do tamtego produktu oprawę wizualną. Akcję obserwujemy z perspektywy zarówno pierwszej jak i trzeciej osoby.

Rozsądne wymagania sprzętowe:

Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D, 4GB HDD

OPIS GRY:  KOZACY II - WOJNY NAPOLEOŃSKIE (polska wersja) - to sequel wielokrotnie nagradzanej w roku 2001 strategii czasu rzeczywistego Cossacks: European Wars. Akcja tej części pozwala graczowi przewodzić jedną z sześciu potęg (Francja, Wielka Brytania, Austria, Rosja, Prusy oraz Egipt) w burzliwym okresie naszej historii, jakim niewątpliwe była era Wojen Napoleońskich (XIX wiek). W sumie gra zawiera sześć dużych kampanii składających się z około 60 misji. Ponadto gracz może przejść dwanaście samodzielnych misji oraz stoczyć dziesięć historycznych bitew. Odtworzonych zostało 150 rodzajów autentycznych jednostek bojowych oraz 180 budynków z tamtych czasów.

Cossacks II: Napoleonic Wars posiada zaawansowany system dyplomatyczny i nowy system ekonomiczny, dzięki którym gracz może wpływać na stosunki z sąsiadami, zawierać pakty i sojusze, ustanawiać embarga handlowe, itp. Należy tu jednak zaznaczyć, iż gracz ma tylko globalną kontrolę nad państwem, zaś poszczególne miasta, prowincje czy wioski dysponują swoim własnym automatycznym system odpowiadającym za ich funkcjonowanie, ekonomię, handel i rozwój.

Twórcy postarali się również o to, by bitwy były jeszcze bardziej realistyczne i efektowne, oraz o to, by można było w prostszy sposób dowodzić oddziałami na polu walki. Dlatego też w Cossacks II zaimplementowano nowy interfejs i system sterowania wojskami pozwalający na stosowane różnych ówczesnych formacji bojowych i wykorzystywanie w walce ukształtowania i typu terenu (strzelcy mają niższą skuteczność w lesie, kawaleria grzęźnie w terenie podmokłym, itp.). Starannie odwzorowano również oddziały każdego z państw oraz parametry wpływające na ich skuteczność w tym: morale, stopień wyszkolenia, doświadczenie, zmęczenie, itp. Łącznie w bitwach może brać udział nawet do 64 tysięcy jednostek.

Do zalet nowych Kozaków zaliczyć należy także nową trójwymiarową grafikę, udoskonalone komputerowe A.I. odpowiedzialne za odwzorowanie zachowania się wojsk podczas walki, nowy system wytyczania ścieżki marszu do punktu docelowego oraz możliwość gry wieloosobowej w kilku trybach: Deathmatch, Historical Battle oraz European Conquest.

Rozsądne wymagania sprzętowe:

Pentium 4 2.4 GHz, 768 MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 3 lub lepsza), 2 GB HDD

OPIS GRY: RED FACTION (ang) - to połączenie podstawowych cech gatunku FPS z obszernymi wątkami przygodowymi. Przenosimy się w niej do 2100 roku na planetę Mars, gdzie władzę sprawuje korporacja Ultor. W jednej z kopalni wybucha rebelia. Górnicy buntują się przeciwko bezwzględnym rządom korporacji. Ich chęć zemsty i walki podsyca fakt, że niezidentyfikowany wirus zaczyna dziesiątkować szeregi robotników.

Wśród rebeliantów poznajemy głównego bohatera - Parkera, który wybrał spartańskie życie w kopalni, porzucając wcześniej naukę na Harvardzie. Istotnymi postaciami w Red Faction są również: Gryphon - dawny pracownik korporacji, który przyłącza się do rebelii, Hendrix - płatny zabójca, Masako - najemnik, Eos - przywódczyni rebelii, Capek - główny naukowiec po stronie Ultoru. Jako Parker, stajemy na czele rebelii, mającej na celu obalenie istniejącego porządku i wyjaśnienie tajemnic plagi, która nawiedziła kopalnię.

Gra oparta jest o nowy engine Geo-Mod. Geometric Modification to angielski termin oznaczający nową technikę operowania obiektami w trójwymiarowej przestrzeni. Dzięki niemu gracze poruszają się w pełni interaktywnym środowisku, gdzie każda płaszczyzna, osoba czy przedmiot jest oddany z niezwykłym realizmem i szczegółowością, czyli zachowuje się, jak najbardziej naturalnie. Dodając do tego pełną dowolność interakcji z otoczeniem, otrzymujemy grę, w której wszystko może się zdarzyć. To gracz decyduje, dokąd pójść, jak wykorzystać broń, z jakich elementów środowiska skorzystać. Najlepszym przykładem nowatorskich rozwiązań jest możliwość niszczenia otoczenia, co umożliwia nam np. „przekopywanie” się przez ściany.

Do naszej dyspozycji oddany jest obszerny zasób broni i ekwipunku. Wybierać można z 15 rodzajów uzbrojenia. Do tego dochodzą zgromadzone w pięciu kategoriach pojazdy lądowe, morskie i powietrzne. Fabuła jest liniowa, ale nie brak w niej nagłych zwrotów akcji. Podczas 20 dostępnych poziomów prezentowane są wszelkie możliwe typy terenu, a różnorodne i złożone misje odbywają się głównie w lokacjach marsjańskich pustkowi i podziemnych korytarzy w kopalniach.

  • Rewolucyjny engine Geo-Mod.
  • Interaktywne pojazdy. Przejmowanie kontroli nad pięcioma lądowymi, morskimi i powietrznymi maszynami bojowymi.
  • Różnorodność uzbrojenia. Red Faction oferuje 15 różnych typów argumentów do rozmowy z naszymi przeciwnikami.
  • Rozbudowana fabuła opisująca rewolucję na Marsie.
  • 20 zróżnicowanych poziomów obejmujących wiele interesujących lokacji na Marsie.
  • Tryb gry wieloosobowej umożliwiający jednoczesny udział do 32 graczy.

Rozsądne wymagania sprzętowe:

Pentium II 350MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D

OPIS GRY:MX vs. ATV UNLEASHED (ang) -znakiem rozpoznawczym Rainbow Studios są bez wątpienia gry wyścigowe. Grupa ta swego czasu zasłynęła takimi produkcjami jak ATV Offroad Fury, czy też MX Unleashed. To co nas jednak najbardziej interesuje, to zaimplementowane w tych grach maszyny. W ATV Offroad Fury sterujemy tytułowymi quadami, natomiast w drugim programie są to motocykle crossowe.

MX vs. ATV Unleashed to właśnie mieszanina tych dwóch tytułów, wskutek czego do naszej dyspozycji oddano oba typy wspomnianych pożeraczy kilometrów. Twórcy gry posunęli się jednak znacznie dalej. O ile wdrożenie do szerokiego wachlarza wyboru takich pojazdów jak monster trucki, czy też rajdowe ciężarówki można zrozumieć, to już obecność wózków golfowych zakrawa na swego rodzaju szaleństwo. Na tym jednak nie koniec, bowiem w MX vs. ATV Unleashed dostępne są także... samoloty oraz helikoptery. Takie nieszablonowe wehikuły są jednak tylko dodatkiem do właściwych maszyn i mają podkreślać zręcznościowy charakter programu, który ma dostarczać jak najwięcej radości z rozgrywanych wyścigów.

Każdy kto miał styczność z wcześniejszymi, konsolowymi produkcjami Rainbow Studios, nie powinien mieć żadnych problemów z dostosowaniem się do panujących tu reguł. Technika jazdy dalej pozostaje intuicyjna, jak również serwuje graczom podniebne wyskoki pełne wyrafinowanych trików, dające z biegiem czasu dostęp do sekretnych opcji. Użytkownicy, pierwszy raz uruchamiający program, również nie muszą się obawiać jakichkolwiek problemów, wystarczy jedynie poświecić kilka minut na trening, aby wyuczyć się pewnych schematów.

W MX vs. ATV Unleashed, ścigamy się w zróżnicowanych sceneriach jak lasy, pustynie, plaże czy też ośnieżone góry. Nie zabrakło oczywiście stadionów, pękających w szwach od żądnych mocnych wrażeń widzów. Miejsce naszej wizytacji zależne jest także od wybranego trybu rozgrywanych zawodów, których jest całe multum. Dla przykładu należy wspomnieć o trybie kariery, freestyle, rajdzie krótkodystansowym, bądź wielce wymownym Monster Mash. Nie zapomniano również o miłośnikach gry wieloosobowej oferując zabawę do ośmiu graczy. Z ciekawostek wypada napomknąć o wbudowanym edytorze tras, a także funkcji polegającej na gatunkowym wymieszaniu uczestników wyścigu, dzięki czemu w szranki stanąć może np. potężna ciężarówka i kruchy motocykl.

Soundtrack w MX vs. ATV Unleashed, pozostaje w geście gracza, który może się zdecydować na muzykę rockową, ciche brzmienia idealnie pasujące do nocnej rozgrywki, lub utwory uniwersalne. Do najbardziej rozpoznawalnych artystów przygrywających w tle należą: Nickelback, Papa Roach, Powerman 5000 i Phunk Junkeez.

Rozsądne wymagania sprzętowe:

Pentium III 1.3 GHz, 256 MB RAM, karta graficzna 64 MB, 1.5 GB HDD

GRY DOŁĄCZONE DO CZASOPISMA:


                





Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl