W ostatnich latach niezwykle popularne stały się sklepy online i szeroko pojęta sprzedaż internetowa. Wiele klasycznych sklepów i miejsc dystrybucji różnych towarów chce poszerzać swój rynek zbytu. Tworzenie nowych sieci sprzedaży jest często niemożliwe z wielu względów. Bardzo korzystnym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest założenie sklepu internetowego, który umożliwi sprzedaż danych usług i towarów na terenie całego kraju, a nawet poza jego granicami.
Podstawowe funkcje sklepu:
ADMINISTRACJA SKLEPU:
- definiowanie uprawnień administratorów
- sklep pozwala na niemal dowolny przydział uprawnień dla poszczególnych użytkowników, za pomocą definiowania tzw. Ról mamy możliwości przydzielania spersonalizowanych uprawnień dla każdego administratora z osobna,
- Multistore czyli możliwość zarządzania wieloma sklepami z poziomu jednego panelu administracyjnego,
- dowolność w zastosowaniu aplikacji umożliwiających integrację z systemami zewnętrznymi (płatniczymi, księgowymi, aukcyjnymi, CRM i wieloma innymi),
- pełna dowolność kreacji unikatowej szaty graficznej sklepu, pozwalająca na przydzielanie poszczególnym podstron innej szaty graficznej lub też definiowanie innej szaty w odpowiednich przedziałach czasowych,
- możliwość zarządzania wieloma językami,
- możliwość użycia wielu walut.
ZARZĄDZANIE KATEGORIAMI I PRODUKTAMI:
- możliwość definicji dowolnej ilość kategorii i podkategorii,
- dowolna ilość produktów wraz z możliwością przypisania do wielu kategorii,
- hurtowy import/export katalogu produktów z plików CSV,
- możliwość integracji z programami obsługującymi stany magazynowe typu Subiekt,
- zarządzanie stanami magazynowymi łącznie z określeniem minimalnych i maksymalnych progów zapasów,
- możliwość edycji znaczników Meta na każdym poziomie drzewa kategorii oraz dla poszczególnych produktów,
- możliwość przydzielania różnych cen dla różnych grup klientów,
- stawki podatkowe uzależnione od rodzaju produktu lub grupy klientów,
- różne typy produktów (zwykły, grupowy (z opcją wybrania rozmiaru, koloru lub innej cechy), łączony (z dwóch lub większej ilości pozycji),
- produkty wirtualne ( np. pliki muzyczne, e-booki, usługi)
- ustalanie długie i krótkiego opisu
- możliwość określenia zestawu cech charakterystycznych (atrybutów) dla danego produktu (np. producent, rozmiar, kolor)
- możliwość załączenia dowolnej ilości zdjęć produktu,
- możliwość ustawienia niestandardowego kosztu wysyłki zależnego od wagi lub produktu,
- definiowanie produktów powiązanych oraz produktów alternatywnych,
- automatyczne skalowanie wgrywanych zdjęć,
- przydzielanie znaku wodnego do zdjęć,
- wyszukiwanie proste oraz zaawansowane (wg cech) na stronie sklepu,
- akceptowanie, edytowanie oraz usuwanie tagów i recenzji produkt,
- możliwość dodania plików do produktu (np. instrukcji, specyfikacji technicznej, sterowników)
ZAMÓWIENIA:
- pełna historia i statystyka zamówień oraz raportowanie,
- pełna konfigurowalność opcji płatności oraz rodzaju dostawy,
- możliwość wydruku faktur i listów przewozowych
- dotarcie do zamówienia poprzez nr zamówienia, datę, dane klienta, sumę zamówienia lub jego status,
- dowolne definiowanie etapów procesu realizacji zamówienia związane z informacjami wysyłanymi do klienta,
- tworzenie jednej lub wielu faktur (wysyłek) do zamówienia umożliwiających częściową realizację zamówienia,
- powiadamianie o nowych zamówieniach poprzez e-mail oraz kanał RSS,
- kompleksowe zarządzanie zamówieniami z poziomu panelu administracyjnego,
- możliwość edycji zamówień z panelu administracyjnego.
DOSTAWA I PŁATNOŚCI:
- opcja darmowej dostawy (dla określonej sumy zamówienia lub jako promocja),
- dostawa do wielu lokalizacji dla jednego zamówienia,
- informowanie klienta o numerze listu przewozowego przesyłki,
- płatność kartą kredytową,
- integracja z systemami ratalnymi (np. Żagiel),
- integracja z bramkami płatniczymi (np. DotPay, itp.)
- różne sposoby dostawy: poczta, kurier, odbiór osobisty, transport własny,
- podstawowe formy płatności: przedpłata na konto, płatność przy odbiorze,
- koszty dostawy w zależności od (wagi i miejsca dostawy, wartości zamówienia i miejsca dostawy, ilości produktów i miejsca dostawy).
STATYSTYKI I RAPORTOWANIE:
- raporty dotyczące klientów wg ilości oraz sumy zamówień,
- statystyka wyszukiwania w wyszukiwarce,
- porzucone koszyki,
- raporty sprzedażowe uwzględniające ilość zamówień, wielkość naliczonych podatków, koszty dostaw, wielkości przyznanych itp.,
- raporty produktowe: najczęściej kupowane, najczęściej przeglądane, niski stan magazynowy, produkty w koszyku,
- integracja z Google Analytics,
- kanały informacyjne RSS o nowych: zamówieniach, produktach, opiniach.
NARZĘDZIA MARKETINGOWE:
- przyjazne linki dla wyszukiwarek,
- newsletter,
- sondy i ankiety,
- proponowanie innych produktów z tej samej kategorii (w koszyku),
- proponowanie dodatkowych produktów (na stronie produktu),
- zestawy promocyjne złożone z dwóch lub więcej produktów,
- integracja z porównywarkami cen typu Ceneo, Nokaut, itp.
- integracja z Ebay,
- widoki ostatnio oglądanych produktów oraz porównywanych produktów,
- moja lista życzeń,
- porównywanie wybranych produktów,
- drabina cenowa – różne ceny dla różnej ilości produktów,
- kupony rabatowe przydzielane w zależności od potrzeb do produktu, zamówienia, grupy klientów,
- opcja darmowej dostawy (dla danej grupy produktów lub dla zamówienia o określonej wartości koszyka),
- wsparcie dla pozycjonowania,
- funkcja powiadomienia przyjaciela,
- przepisywanie URL (URL rewrite, skracanie adresów podstron)
- kanały informacyjne RSS dla nowych: produktów, promocji oraz kategorii
- automatycznie generowana mapa strony,
- mapa strony Google.
========================================
Obecność w sieci to czysty zysk, kilka najważniejszych funkcji strony internetowej:
- promocja firmy lub produktu
- budowa wizerunku i świadomości marki
- pozyskiwanie nowych Klientów
- Wsparcie działań marketingowych
Strona internetowa jest doskonałym wsparciem tradycyjnych działań marketingowych i public relations - e-business to przyszłość. Dobrze zaprojektowana i wykonana "wizytówka internetowa" to idealne medium do komunikacji z obecnymi partnerami biznesowymi. Stanowi także efektywne narzędzie w pozyskiwaniu nowych klientów.
Dlaczego warto współpracować z Palki Design?
Służymy naszą wiedzą i doświadczeniem w trakcie wykonywania projektu, a także po jego zakończeniu, budujemy długotrwałe relacje z Klientami, dostarczając potrzebnych rozwiązań:
- konsultacja w celu poznania oczekiwań i potrzeb klienta
- tworzenie grafiki (wykonujemy grafikę zgodnie z gustami i potrzebami klienta)
- oprogramowanie i funkcjonalność oparta na autorskich skryptach wykonanych w jezyku PHP. W naszych projektach wykorzystujemy systemy zarządzania treścią CMS (Content Management System), które pozwalają Klientowi samodzielnie aktualizować i zarządzać treścią stworzonej strony www. W zależności od oczekiwań Klienta i skali projektu dobieramy optymalne rozwiązanie CMS.
Tworzenie stron internetowych jest procesem, na który składa się praca zespołu ludzi o różnych specjalnościach: grafików, programistów specjalistów od marketingu.
To najistotniejsze elementy gwarantujące pełną satysfakcje i powodzenie inwestycji w reklamą internetową.
Właściwe rozwiązania w zależności od Twoich potrzeb.
Zadzwoń i przekonaj się jaką oferte mamy dla Ciebie.
Aukcja dotyczy strony internetowej
Zakaz kopiowania materiałów znajdujących się na aukcji!
Zobacz nasze pozostałe aukcje: |
|
|
|
|
|
|
|