|
tel. 22 [zasłonięte] 22
tel. 22 [zasłonięte] 67
fax 22 [zasłonięte] 68
[zasłonięte]@MegaPrezent.pl
GG:
Formy płatności:
- PayU (Allegro)
- pobranie
- przelew
- raty
- leasing
- karta (w punkcie odbioru)
- gotówka
Dane do przelewu:
NetPartner Polska Sp. z o.o.
BANK PKO BP S.A.
80 1020 [zasłonięte] 1 [zasłonięte]0970002 [zasłonięte] 023033
W tytule przelewu proszę podać swój NICK Allegro oraz NUMER AUKCJI.
Raty
Leasing
Oferujemy możliwość leasingu sprzętu o łacznej wartości większej niż 1845 PLN.
W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym biurem.
Transport i wysyłka
Dla Państwa wygody i komfortu współpracujemy z najlepszymi polskimi firmami kurierskimi oraz Pocztą Polską, co pozwala nam dostarczać przesyłki często, w czasie krótszym niż 24 godziny.
Odbiór osobisty
Zakupiony towar można odebrać w naszym Punkcie Odbioru w Warszawie przy ulicy Londyńskiej 34/1,
telefon 22 [zasłonięte] 67.
Ze względu na bogaty asortyment,
nie wszystkie produkty są dostępne "od ręki" w naszym Punkcie Odbioru. Część sprzedawanych przez nas produktów znajduje się w magazynie zewnętrznym, a ich dostawa do Punktu Odbioru zazwyczaj nie trwa dłużej niż 24 godziny.
Dlatego o gotowości towaru do odbiory informujemy zawsze drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Uwaga nie wszystkie nasze aukcje posiadają możliwość odbioru osobistego, szczegółowe informacje na temat dostępnych form dostaw znajdują się w zakładce "Dostawa i płatność".
Wyświetl większą mapę
|
Stronghold: Undead (edycja polska)
Dodatek do gry planszowej Stronghold przedstawia nową historię o obleganiu twierdzy. Tym razem pod mury zamczyska podchodzą wojska nieumarłych, wiedzione przez potężnego czarnoksiężnika. Hordy szkieletów wspierane duchami i wampirami próbują złamać obrońców i wedrzeć się do środka zamku.
Tym razem obrońcy nie walczą dla chwały, walka jest brutalna i krwawa, bowiem za żadne skarby nie wolno wpuścić nieumarłych do zamku, gdzie kryje się potężny artefakt. Rozgrywka trwa maksymalnie osiem tur – jeśli w ciągu ośmiu tur nieumarli nie zdołają wedrzeć się do zamku, ich armia rozpada się w pył. Co więcej, z każdą turą czarnoksiężnik dysponuje mniejszą ilością energii magicznej, a w końcowych turach musi wręcz zdobyć ją z różnych źródeł, inaczej bowiem jego armia zacznie się rozpadać…
Finalne tury gry to starcie wycieńczonych, poranionych obrońców ze słabnącymi, rozpadającymi się powoli wojskami nieumarłych…
Po stronie Obrońcow pojawiają się Księża, zdolni przepędzać z murów Upiory i Wampiry, dodający swoimi przemowami otuchy żołnierzom i obniżając Poziom Strachu w zamku. U Stolarza powstają balisty miotające potężne kołki, u Kowala powstają potężne krzyże mocowane na bramach, Zwiadowcy wypadają na Przedpola i mordują szkielety - do rąk Obrońcy trafia kilkanaście nowych akcji!
Najeźdźca nie pozostaje mu dłużny, reguły Poziomu Strachu sprawiają, iż przerażeni obrońcy rzucają się z murów, reguły magicznej energii pozwalają Najeźdźcy powoływać do życia kolejne przerażające machiny i stwory, Upiorny smok szturmuje bramę, zaklęcia raz po raz roztaczają terror nad zamkiem. Łącznie do rąk Najeźdźcy trafia 24 nowych akcji!
Dodatek zawiera też cztery nowe budynki dla Obrońcy, a ponadto szereg nowych reguł; reguły strachu, reguły obrad Rady dowódców, reguły Ołtarza śmierci, nowych bohaterów (księża) i inne.
|