Dodatek do gry planszowej Stronghold przedstawia nową historię o obleganiu twierdzy. Tym razem pod mury zamczyska podchodzą wojska nieumarłych, wiedzione przez potężnego czarnoksiężnika. Hordy szkieletów wspierane duchami i wampirami próbują złamać obrońców i wedrzeć się do środka zamku.
Tym razem obrońcy nie walczą dla chwały, walka jest brutalna i krwawa, bowiem za żadne skarby nie wolno wpuścić nieumarłych do zamku, gdzie kryje się potężny artefakt. Rozgrywka trwa maksymalnie osiem tur – jeśli w ciągu ośmiu tur nieumarli nie zdołają wedrzeć się do zamku, ich armia rozpada się w pył. Co więcej, z każdą turą czarnoksiężnik dysponuje mniejszą ilością energii magicznej, a w końcowych turach musi wręcz zdobyć ją z różnych źródeł, inaczej bowiem jego armia zacznie się rozpadać…
Finalne tury gry to starcie wycieńczonych, poranionych obrońców ze słabnącymi, rozpadającymi się powoli wojskami nieumarłych…
Po stronie Obrońcow pojawiają się Księża, zdolni przepędzać z murów Upiory i Wampiry, dodający swoimi przemowami otuchy żołnierzom i obniżając Poziom Strachu w zamku. U Stolarza powstają balisty miotające potężne kołki, u Kowala powstają potężne krzyże mocowane na bramach, Zwiadowcy wypadają na Przedpola i mordują szkielety - do rąk Obrońcy trafia kilkanaście nowych akcji!
Najeźdźca nie pozostaje mu dłużny, reguły Poziomu Strachu sprawiają, iż przerażeni obrońcy rzucają się z murów, reguły magicznej energii pozwalają Najeźdźcy powoływać do życia kolejne przerażające machiny i stwory, Upiorny smok szturmuje bramę, zaklęcia raz po raz roztaczają terror nad zamkiem. Łącznie do rąk Najeźdźcy trafia 24 nowych akcji!
Dodatek zawiera też cztery nowe budynki dla Obrońcy, a ponadto szereg nowych reguł; reguły strachu, reguły obrad Rady dowódców, reguły Ołtarza śmierci, nowych bohaterów (księża) i inne.
Do każdego zamówionego egzemplarza dołączany jest gratis dodatek limitowany Bohaterowie - promocja trwa do wyczerpania zapasów
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Stronghold.
Zawartość pudełka:
plansza Czasu
plansza Paniki
plansze nowych Budynków
24 karty Zaklęć
12 kart Paniki
12 kart Rady Dowódców
karta Wymarszu
karta Obozu
karta Aktywacji
karta Smoczego Fantomu
karta Ołtarza Śmierci
3 karty Cmentarzyska
3 karty Bagniska
karta Upiornego Powozu
karta Przejmującego Zawodzenia
karta Upiornego Wiatru
6 kart trafień Kuszy wałowej
9 kart Many
3 żetony Paniki
3 żetony Bębnów
3 żetony Przeklętych Nietoperzy
3 żetony trujących Kotłów
3 żetony Wzmocnienia
3 żetony Totemu
3 żetony Siedliska Strzyg
4 żetony Iluzorycznego Zagrożenia
4 żetony Księdza
3 żetony Kołków
3 żetony Inskrypcji
3 żetony Kuszy wałowej
3 żetony Krzyża
3 żetony Poświęconej ziemi
3 żetony Mgieł
żeton Oberwania Chmury
3 żetony Smoczego Fantomu
żeton Świętego
3 żetony Kładki
3 żetony Pułapki
element modyfikujący wytrzymałość Bramy
znacznik Planszy Czasu
znacznik Planszy Paniki
20 znaczników Many