PROMOCYJNA CENA
PAKIETU "Firma w Sieci"
Co to jest pakiet „Firma w sieci”?
Pakiet „Firma w sieci” jest pakietem dla firm, które jeszcze nie istnieją w wirtualnym świecie. Pomysł stworzenia takiego pakietu pojawił się z w momencie zrozumienia, że Internet jest jednym z najnowocześniejszych mediów reklamowych. Dlatego też chcieliśmy nawet tym mniejszym firmą dać możliwość zaistnienia w sieci za przystępną cenę. Na chwilę obecną wszystkie firmy młode jak i te dłużej istniejące na rynku posiadają strony internetowe. Ta forma prezentacji swojej oferty jest dzisiaj niezwykle ważna z kilkunastu powodów, najważniejsze z nich to:
- - Możliwość korzystania z najnowocześniejszego medium reklamowego jakim jest Internet.
- Możliwość szybkiego i łatwego odnalezienia firmy posiadając o niej szczątkowe informacje.
- Możliwość prezentacji swoich produktów i usług w witrynie internetowej.
- Łatwość w odnalezieniu numerku konta bankowego, numeru telefonicznego czy danych teleadresowych po wejściu na stronę.
- Pozyskanie nowych klientów dzięki istnieniu w wyszukiwarkach internetowych, katalogach stron, itp.
- Niska cena pokazania swojej firmy w porównaniu z reklamą tradycyjną (ulotki, bilbordy).
- Pokazanie swojej firmy jako profesjonalna, dostosowana do dzisiejszych czasów i warunków.
- Gotowość do uruchomienia marketingu internetowego i reklamy w sieci.
- Oraz wiele innych o których zapewne sam dobrze wiesz.
Co oferujemy w ramach pakietu „Firma w sieci”?
Domenę, czyli Twoją nazwę w internecie. Na podstawie nazwy twojej firmy oraz innych przekazanych przez Ciebie informacji wskażemy kilka nazw domen do akceptacji. Ta, która najbardziej będzie odpowiadała wymaganiom zostanie zarejestrowana dla Ciebie. Przykładowo firma IP-TECH wykupiła domenę www.ip-tech.pl, dzięki czemu klienci poszukujący firmy IP-TECH mogą w łatwy sposób znaleźć ją w sieci.
E-maile firmowe w domenie. Utworzenie do 10 adresów e-mail w ramach Twojej domeny. Często adresy firmowe na darmowych portalach są niezgodne z regulaminem i mogą one być skasowane przez administratorów poczty. Mając już domenę proponujemy utworzenie adresów e-mail w ramach domeny oraz obsługiwanych przez nasze serwery poczty. E-maile takie mają postać biuro@twojadomena.pl, [zasłonięte]@twojadomena.eu, [zasłonięte]@twojadomena.com i świadczą o profesjonalizmie Twojej firmy. Dodatkowo każdy pracownik Twojej firmy może posiadać odrębny adres e-mail w domenie.
Utworzenie strony internetowej, tak zwanej wizytówki. Strona tak składać się będzie z 5-6 podstron internetowych. Strony te utworzone wg Twoich wymagań, często proponowane przez nas to:
1. Strona główna, wyświetlana po uruchomieniu. Tutaj będzie znajdować się kilka słów o firmie oraz zachęcających do zapoznania się z produktami firmy.
2. Produktowa, tutaj dokładnie opiszemy czym firma się zajmuje: usługi, produkty. Możliwe jest także dodanie cennika.
3. Galeria/Realizacje: Tutaj klienci będą mogli zapoznać się z waszymi produktami, pracami oraz wstępnie ocenić jakość usług.
4. Dowolna
5. Dowolna Księga gości, inne
6. Kontakt (informacje teleadresowe oraz mapka dojazdu, mapki dojazdu gogle są także wyświetlane w systemach nawigacji GPS dzięki czemu ktoś dotrze do Twojej firmy bez problemów).
Układ graficzny strony będzie wykonany zgodnie z Twoimi zaleceniami. Przed rozpoczęciem prac wypełnia się prosty formularz z informacjami gdzie przekazuje się nam podstawowe informacje takie jak kolorystyka, układ menu (lewe, prawe, górne), wszystkie te informacje są analizowane przez naszych grafików komputerowych w celu przygotowania szablonu wstępnego do Państwa akceptacji. Oczywiście możliwe są modyfikacje oraz zmiany graficzne na tym poziomie.
Strona przyjazna pozycjonowaniu. Twoja strona zostanie przygotowana tak aby prawidłowo odczytywały ją wyszukiwarki internetowe. Wszystkie elementy odpowiedzialne za pozycjonowanie po stronie serwisu zostaną wykonane automatycznie.
Panel Administracyjny do strony internetowej, dzięki któremu możesz zarządzać swoją strona internetową, dodawać kolejne podstrony, wgrywać dodatkowe zdjęcia do galerii, uruchamiać dodatkowe moduły.
W przypadku problemów z Panelem administracyjnym lub zapotrzebowaniem zapytania uruchomiliśmy Emailową linię helpdesk, dzięki której pomożemy Ci. Wszystkie przysłane przez Ciebie pytanie/problemy otrzymują numery zgłoszeń tzw „IPT” i są realizowane przez nasz zespół.
Dodanie do wyszukiwarek. Nowo utworzona strona zostanie dodana przez nas do wyszukiwarek takich jak: GOOGLE, YAHOO, NETSPRINT, BING
Dodanie do katalogów stron WWW. Dodamy Twoją firmę do katalogów stron www wraz z linkiem kierującym do Twojej witryny. Dzięki czemu łatwiej będzie odnaleźć Twoją stronę a wyszukiwarki podniosą Page Rank Twojej strony.
Umieszczenie na mapkach Google, jest to umiejscowienie siedziby na Google Maps, przez to działanie dużo łatwiej znaleźć Twoją siedzibę, dodatkowo lokalizacja będzie wyszukiwana przez GPS.
Utrzymanie, monitorowanie i backup danych.
Utrzymanie całego systemu w gotowości do pracy, aktualizacja serwisu oraz wgrywanie nowych pakietów bezpieczeństwa nie stanowi już problemu, gdyż zajmują się tym wyspecjalizowani specjaliści.
Twoja strona będzie monitorowana w celu wykrycia ataków hakerów i innych. Backup danych jest wykonywany automatycznie przez nasze systemy i przywracany wg zapotrzebowania lub na życzenie klienta.
Pakiet narzędzi do obsługi strony. W pakiecie „Start w Firmie” instalujemy aplikację jaką jest Google Analytics. To narzędzie służy do analizy internetowej, które pomaga właścicielom witryn internetowych śledzić jak użytkownicy korzystają z ich serwisów. Google swoim klientom daje możliwość wglądu w najróżniejsze raporty dotyczą one zachowania się użytkowników odwiedzających ich serwisy. Informacje uzyskane z tego narzędzia pozwolą na optymalizację witryny i osiągnięcie większych korzyści materialnych w przyszłości poprzez np. podwyższenie pozycji w przeglądarce google a co za tym bezpośrednio idzie zwiększenie sprzedaży swoich towarów i usług. Służy również do zaplanowania dalszych działań marketingowych.
Helpdesk (pomoc w obsłudze) Specjalnie dla Państwa uruchomiliśmy linię Helpdesk, dzięki której wszystkie Twoje zgłoszenia, pytania otrzymują numer zgłoszeniowy (#IPT), są kolejkowane i przekazywane do odpowiedniego działu. Dzięki czemu masz pewność, że żadna wiadomość nie zostania pominięta, a czasy realizacji będą utrzymywane w realnych, ustalonych terminach.
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!