Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja

20-01-2014, 19:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 58.45 zł     
Użytkownik Lideria.pl
numer aukcji: 3818001002
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 20-01-2014, 7:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Lideria - Biuro

+48 22[zasłonięte]695-45
[zasłonięte]@lideria.pl




      97 1140 [zasłonięte] 200400           3002 [zasłonięte] 347810
Sprawdź szczegóły w :
"Dostawa i płatność"

Odbiór osobisty
w Warszawie


Nie wysyłamy paczek
za granicę.






Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja

Autor: Tim Ash
  • ilość stron: 416
  • oprawa: miękka
  • format: 180x235
  • data wyd: 2009
  • wydawca: Helion
  • EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46210
Poznaj metody optymalizacyjne i zwiększ swoje zyski


Jakie elementy na stronie są najważniejsze?
Jak klienci podejmują decyzje?
Jak opracować skuteczny plan optymalizacji?



Optymalizacja stron docelowych staje się obecnie najpotężniejszą metodą zwiększania zysków. Sięgają po nią specjaliści, chcący zbudować stałą przewagę konkurencyjną. Istotna jest nie tylko optymalizacja treści zawartej na stronie (powinna ona być czytelna i przejrzysta), ale także struktura linków, nagłówków i tagów. Jeśli chcesz zdobyć nowych klientów i zatrzymać dotychczasowych, powinieneś sprawią, żeby Twoja strona WWW była czytelna zarówno dla użytkownika, jak i przeglądarek.


Książka "Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja" zawiera opis najlepszych metod identyfikowania problemów ze stronami docelowymi oraz szczegółowe informacje dotyczące zasad oceniania i wyboru tych elementów strony, które dają największe szanse na zwiększenie skuteczności. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystywać testy i metody optymalizacyjne, aby uniknąć pułapek, które mogą opóźnią lub nawet wstrzymać realizację Twojego planu zwiększania dochodów z prowadzenia witryny internetowej.



Konwersja
Strony docelowe
Projektowanie zorientowane na użytkownika
Proces decyzyjny
Identyfikacja problemów
Źródła ruchu na stronie
Najważniejsze działania konwersyjne
Optymalizacja &#8211 aspekty praktyczne
Metody optymalizacyjne
Budowanie zespołu i pozyskiwanie wsparcia
Opracowanie planu działania



Skoncentruj się na kliencie, zoptymalizuj swoją stronę i patrz, jak rosną Twoje zyski!

    Jak nie płacić za dostawę?


    1. Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii:  Darmowa dostawa
    2. Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty
         z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!

Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji
i zapłacić tylko raz za dostawę?


1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka      
2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przycisk  


Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno!
Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku.