Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STROMER THOMUS >50km/h ! - JEDYNY !! Ww

26-04-2014, 21:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 900 zł     
Użytkownik eve21
numer aukcji: 4160408357
Miejscowość Wisznia Mała - k/Wrocław
Wyświetleń: 269   
Koniec: 26-04-2014 21:03:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 25.00 [kg]
Rozmiar ramy (cale): 20.50 [in]
Waga (gramy): 25000 [g]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jedyny taki na Allegro !!!


Chyba w tej chwili najlepsza konstrukcja na świecie. Ferrari wśród rowerów hybrydowych !!! Jest to szwajcarska myśl techniczna. Rower jest dopracowany w każdym szczególe, począwszy od desingu, ramy do osprzętu włącznie. Wszystkie elementy napędu są ukryte (styki zasilające), bądź też połączone złączkami hermetycznymi, co gwarantuje małe straty pradowe i niezawodność w każdych warunkach pogodowych !! Nie ma do czego się doczepić ;) Pięknie "ukryta" bateria powoduje, że rower na pierwszy rzut oka nie wygląda, jak elektryczny - dopiero po przyjrzeniu się na szczegóły zauważamy, że to nie jest zwykły MTB... Silnik charakteryzuje się dużą mocą 500 Watt i rozpędza rower do prędkości powyżej 50km/h !! A zasięg tego monstrum to 60 km przy mieszanych trybach wspomagania – tak zwany "mix". Rowerem można też jechać bez pedałowania prędkością około 20km/h – ale nie wiem, jaki jest wtedy zasięg, gdyż taka jazda mnie po prostu nie interesuje. Ma też tryb spacerowy około 5km/h bez pedałowania, przydatny np. w mieście lub przy wprowadzaniu roweru na schody itp. W odróżnieniu od innych konstrukcji mamy wpływ na wiele ustawień, przy pomocy sterownika (wyświetlacza) – Są to: podświetlanie wyświetlacza, ustawienie czułości wspomagania od 10 do 90 % (8 możliwości), 4 tryby wspomagania: Eco, City, Tour i Power. Dwa tryby odzyskiwania energii: Recuperation 1 i Recuperation 2, można je aktywować klawiszami lub tylnym hamulcem, włączać i wyłączać. Wyświetlacz informuje nas o: prędkości aktualnej, średniej, przebiegu dziennym, całkowitym, czasie jazdy oraz czasie rzeczywistym – godzina !! Mamy też graficzne info o tym, z jaką siłą wspomaga nas silnik lub też jak mocno odzyskuje energię. Całość wygląda jak nowa !!!

A teraz najważniejsza rzecz !!!
Otóż sposób, w jaki silnik wspomaga jeźdźca. Jedynie system Bosch może konkurować z Thomusem !! Co to oznacza ? Silnik wspomaga nas tak, jak chcemy. ( jednak system Boscha jest hałaśliwy i uniemożliwia założenie więcej, niż jednej tarczy z przodu, a i to nie każda pasuje :( ... - system Stromer Thomus jest praktycznie bezgłośny !! ) Czyli nie jest tak, jak np. w Winorach, czy innych „niemcach” – silnik zaskakuje, ciągnie nas najczęściej do 25km/h i stop, odczuwamy wtedy wyraźne hamowanie i jazda staje się „szarpana”. Tutaj, jeśli naciskamy mocno, silnik wspomaga mocniej, jeśli pedałujemy z mniejszą siłą lub kadencją (obroty korby), to silnik jakby dopasowuje się do jeźdźca i też wspomaga mniej. Odpowiedzialne za ten stan rzeczy są dodatkowe czujniki. Mamy więc do czynienia ze wspomaganiem permanentnym przez cały czas asystującym kolarza. I nie ważne, czy jedziemy pod górę, po płaskim terenie lub z górki. Jest tak, jak chce kierujący, a nie tak, jak chce rower :) . Jazda na takim rowerze, to poezja. Nie udało mi się jeszcze doprowadzić do „odcięcia” wspomagania !! Jedynie Grace z silnikiem Boscha (340 Watt) zachowuje się podobnie. Haibike z systemami Bosch, to już nie to samo, tylko 250 Watt i zachowanie sporo odbiegające od ideału. No i cena !!
Nie wiem, na ile zrozumiałe jest to, co napisałem, ale dla ludzi, którzy mieli do czynienia z rowerem elektrycznym będzie to na pewno jasne – dla innych pozostaje przyjazd i jazda próbna, bądź też wyjaśnię telefonicznie – powtarzam telefonicznie – NIE ODPOWIADAM NA E-MAILE i SMS-Y, ponieważ to lekko irytujące jest !!!!!

Wybrane dane techniczne:
- Rama: 20 cali Aluminiowa - kolor biały
- Silnik: 500 Watt ponad 50km/h
- Bateria: Lithium 396 Wh/36V/10 Ah (styki gold)– 1000 pełnych ładowań
- Ładowarka: 36V / 4 A – pełne ładowanie około 2,5 do 3 godzin - chłodzona
- Widelec: sztywny Stromer
- Mostek: FSA Alu
- Przerzutki: Shimano XT
- Hamulce: Magura tarczowe hydrauliczne 160/180mm
- Manetki: Magura MT2
- Wolnobieg: 9 rzędowy SunRace Gold 11-32 !!
- Korba: FSA 175mm, 3 tarcze 52/39/28 kwadrat
- Siodełko: Stromer Thomus szyny Cr-Mo
- Opony: Schwable Big Ben 26x2,15 - jak nowe, antyprzebiciowa wkładka kewlarowa!!
- Łańcuch: Shimano HG70 112 ogniw 9 rzędowy
- Waga: ok 24 kg
- Rok prod: 2013
- Przebieg: 1080 km
- Oświetlenie: Super Nova - diodowe z dalekosiężnym przednim reflektorem 300 lm, dioda tylna czerwona ze światłem odblaskowym
- Chwyty: Ergonomiczne
- Błotniki: Stromer Alu - czarne matowe
- Bagażnik: z pałąkiem sprężynowym
- Koszyk: na bidon alu


Tel. kontaktowy: 515 - 069 110

Rower wygląda, jak z salonu !!!
Możliwość dokupienia zapasowej baterii !! W razie serwisu w przyszłości zapewniam niektóre podzespoły: silnik, bateria, sterownik, wolnobieg, suport, rama, etc....