Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach
ISBN: |
83-[zasłonięte]-0013-2 |
EAN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]46001 |
oprawa: |
twarda |
ilość stron: |
240 |
wymiary: |
B5 |
rok wydania: |
2006 |
stan: |
nowa |
cena: |
51,55 |
Rozwój -- to słowo pojawia się bardzo często podczas spotkań, narad, tworzenia planów i strategii. Jednak dziś stabilny rozwój przedsiębiorstwa zależy od wielu czynników. Dopracowana do perfekcji struktura organizacyjna, maksymalnie zredukowane koszty i najwyższa wydajność pracy to tylko niektóre z nich. Wielu prezesów i dyrektorów nie zdaje sobie sprawy z tego, co można zrobić, by stymulować rozwój firmy. Część z nich boi się podejmować radykalne kroki i ryzyko niezbędne do tego, aby firma mogła się szybko rozrastać. Sądzą, że poprawa efektywności i redukcja kosztów nie są zbyt ryzykowne, podczas gdy inicjatywy rozwojowe niosą ze sobą znacznie większe zagrożenie. Jest jednak inaczej.
Książka " Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach" to efekt 14-letnich badań przeprowadzonych przez jej autora w ponad 29 tyś. przedsiębiorstw. W oparciu o wyniki tych badań A.T. Kearney stworzył czteroetapowy plan rozwoju przedsiębiorstwa i opis precyzyjnych kroków prowadzących do wdrożenia każdego etapu. Czytając niniejszą książkę, przekonasz się, że dynamiczny wzrost jest możliwy w każdej branży, w każdym regionie i w każdym okresie. Autor udowodni Ci, że rozwój przedsiębiorstwa nie zależy od czynników zewnętrznych, ale od wewnętrznych działań podejmowanych w firmie.
- Znajdowanie celu rozwoju
- Przygotowywanie firmy do rozwoju
- Model rozwoju przez rozciąganie
- Usuwanie wąskich gardeł
- Usprawnianie procesu podejmowania decyzji
- Planowanie właściwej strategii
- Reorganizacja procesów biznesowych
Jeśli chcesz pójść w ślady firm, które odnoszą sukcesy, wykorzystaj strategie rozwoju, w oparciu o którą działają.