Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGY IN INFORMATION AND INFLUENCE CAMPAIGNS

23-06-2014, 6:30
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 265.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4270282534
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-06-2014 06:37:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58872, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71506, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53113, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34070, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87038, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58872, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71506, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53113, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34070, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87038

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Strategy in Information and Influence Campaigns: How Policy Advocates, Social Movements, Insurgent Groups, Corporations, Governments and Others Get What They Want

STRATEGY IN INFORMATION AND INFLUENCE CAMPAIGNS

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Jarol Manheim
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 2 Jan 2011
Dimensions: 22.6 x 15 x 2 cm
Format: Paperback
Pages: 344
Condition: NEW
Product_ID: A415DD7291

 

 


Information and influence campaigns are a particularly cogent example of the broader phenomenon we now term strategic political communication. If we think of political communication as encompassing the creation, distribution, control, use, processing and effects of information as a political resource, then we can characterize strategic political communication as the purposeful management of such information to achieve a stated objective based on the science of individual, organizational, and governmental decision-making. IICs are more or less centralized, highly structured, systematic, and carefully managed efforts to do just that.
Strategy in Information and Influence Campaigns sets out in comprehensive detail the underlying assumptions, unifying strategy, and panoply of tactics of the IIC, both from the perspective of the protagonist who initiates the action and from that of the target who must defend against it. Jarol Manheim’s forward-looking, broad, and systematic analysis is a must-have resource for scholars and students of political and strategic communication, as well as practitioners in both the public and private sectors.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 SHARE THIS

 HOW TO WIN CAMPAIGNS Chris Rose

 REAL-TIME DIPLOMACY Philip Seib