Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGY FOR TOURISM John Tribe

11-02-2015, 4:08
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 301.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985357551
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-02-2015 04:15:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>20835, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68319, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37826, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68840, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>20437, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>20835, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68319, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37826, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68840, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>20437

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Strategy for Tourism

STRATEGY FOR TOURISM John Tribe

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: John Tribe
Language: English
Publisher: Goodfellow Publishers Limited
Publication Date: 12 April 2010
Dimensions: 24.4 x 18.8 x 1.8 cm
Format: Paperback
Pages: 266
Condition: NEW
Product_ID: 19A6DD4072

 

 

An internationally focused text which explains strategic management, analysis and implementation specifically in the tourism industry. It covers strategic management in a variety of tourism contexts.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 UNDERSTANDING TOURISM: A CRITICAL INTRODUCTION

 CONTEMPORARY TOURIST BEHAVIOUR D. Bowen, J. Clarke

 TOURISM PLANNING Michael Hall

 MARKETING AND MANAGING TOURISM DESTINATIONS

 TOURISM STUDIES AND THE SOCIAL SCIENCES Holden

 STRATEGIC MANAGEMENT FOR TRAVEL AND TOURISM Evans