Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGIES FOR INTERPRETING QUALITATIVE DATA

22-05-2014, 18:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 160.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4176805669
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 22-05-2014 17:53:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36676, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49759, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45215, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94535, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39591, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36676, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49759, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45215, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94535, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39591

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Strategies for Interpreting Qualitative Data (Qualitative Research Methods)

STRATEGIES FOR INTERPRETING QUALITATIVE DATA

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Martha S. Feldman
Language: English
Publisher: Sage Publications, Inc
Publication Date: 27 Oct 1994
Dimensions: 14 x 0.6 x 21.6 cm
Format: Paperback
Pages: 80
Condition: NEW
Product_ID: ADAC959168

 

 

Martha S Feldman's invaluable text outlines four key strategies for interpreting qualitative data: ethnomethodology, semiotics, dramaturgy and deconstruction. The author examines the strengths and weaknesses of each strategy and identifies when to use them. To demonstrate, she applies the techniques of each method to a single data set, highlighting the differences in results.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE ACTIVE INTERVIEW James Holstein, Jaber Gubrium