Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGIE ZARZĄDZANIA UWAGĄ NA... [nowa]

16-05-2014, 4:55
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 24.90 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 4157921271
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 2   
Koniec: 16-05-2014 05:01:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

STRATEGIE ZARZĄDZANIA UWAGĄ NA WSPÓŁCZESNYM RYNKU

Maria Aluchna, Mikołaj Pindelski, Piotr Płoszajski

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8378-319-5
  • liczba stron: 145
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: SGH
  • wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2008
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Strategie zarządzania uwagą na współczesnym rynku to analiza nowego podejścia w zarządzaniu (attention economy), akcentującego znaczenie uwagi jako rzadkiego, ograniczonego zasobu. Attention economy oznacza nową strukturę rynku, rządzącego się innymi prawami niż gospodarka industrialna czy gospodarka dystrybucji, które osiągnęły granice swojego wzrostu. W efekcie to nie kapitał, praca czy wiedza, ale właśnie ograniczona możliwość poświęcenia uwagi określonym produktom czy wydarzeniom wpływa na sposób podejmowania decyzji przez poszczególnych uczestników rynku. Uwaga pracowników, klientów oraz organizacji staje się bowiem głównym elementem kształtującym sposób zachowania przedsiębiorstw, ich struktury wewnętrzne czy politykę marketingową. W opracowaniu przedstawiono przegląd dotychczasowej literatury poświęconej attention economy i omówiono opisy przypadków wybranych polskich przedsiębiorstw oraz wyniki badań empirycznych prowadzonych na próbie polskich menedżerów.

    Wstęp Rozdział I. Koncepcja zarządzania uwagą - M. Aluchna, M. Pindelski, R. Mrówka, T. Obłój 1. Geneza koncepcji gospodarki uwagi 1.1. Tradycyjna gospodarka materialna 1.2. Gospodarka niematerialna 2. Charakterystyka gospodarki uwagi 2.1. Główne cechy gospodarki uwagi 2.2. Ekonomiczne aspekty gospodarki uwagi 3. Gospodarka uwagi a świat organizacji 3.1. Definicja gospodarki uwagi na potrzeby badań 3.2. Zarządzanie uwagą w praktyce - studia przypadków 3.2.1. Uwaga zewnętrzna 3.2.2. Uwaga wewnętrzna - przypadek Japan Railways West (JR West) 3.3. Skutki dla organizacji
    Rozdział II. Zarządzanie uwagą w kontekście dorobku teorii zarządzania - M. Aluchna, M. Pindelski, R. Mrówka, B. Mierzejewska 1. Modelowe ujęcie miejsca zarządzania uwagą 2. Formułowanie strategii 2.1. Synergiczne myślenie kierunkowe 2.2. Formułowanie celów strategicznych 2.3. Przenoszenie strategii na grunt operacji 2.4. Rola zarządów w realizacji celów strategicznych 3. Zarządzanie wiedzą 3.1. Wprowadzenie 3.2. Nowe warunki - nowe wyzwania 3.3. Dlaczego firma może potrzebować strategii zarządzania wiedzą 3.4. Strategia biznesowa firmy 3.5. Formułowanie strategii zarządzania wiedzą 3.6. Elementy strategii zarządzania wiedzą 3.7. Strategie personalizacji a strategie kodyfikacji 3.8. Obszary zarządzania wiedzą 3.9. Pomiar efektów realizacji strategii zarządzania wiedzą 3.10. Przełożenie celów strategicznych na cele zarządzania wiedzą 4. Public relations
    Rozdział III. Zarządzanie uwagą w polskich przedsiębiorstwach - M. Aluchna, B. Mierzejewska 1. Empiryczna weryfikacja koncepcji zarządzania uwagą 2. Badanie jakościowe - studia przypadków 2.1. Przebieg badania 2.2. Metodologia i hipotezy badania 2.3. Uzyskane wyniki 2.4. Studia przypadków 3. Badanie kwestionariuszowe - opinie menedżerów 3.1. Przebieg i metodologia działania 3.2. Uzyskane wyniki Podsumowanie Bibliografia Załącznik 1 Załącznik 2

    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.