Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGIE ZARZĄDZANIA NA RYNKU MEDIÓW - NOWOŚĆ ! 1

11-03-2012, 13:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 56.90 zł     
Użytkownik ARKA_K_G
numer aukcji: 2113575307
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 11-03-2012 18:07:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

PHW ARKA 
Warszawa

 


 

Kontakt



e-mail: [zasłonięte]@arka-phw.pl

Pracujemy:
Poniedziałek-piątek

 

 

ARKA_K_G na platformie Allegro

Księgarnia internetowa Arka na platformie aukcyjnej Allegro proponuje  Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek. 
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
 Przedmiotem aukcji jest Książka
STRATEGIE ZARZĄDZANIA NA RYNKU MEDIÓW
 

STRATEGIE ZARZĄDZANIA NA RYNKU MEDIÓW - NOWOŚĆ ! 1

Autor: Kung Lucy

Tytuł oryginału: Strategic Management in the Media. Theory to practice
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Wydanie: 1
Rok publikacji: 2010
Rodzaj: poradnik
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1133-5
Liczba stron: s. 320
Okładka: miękka
Format: B5

Cena detaliczna: 69,00 zł
V
Opis: Strategie zarządzania na rynku mediów to wyjątkowo ciekawa lektura. Autorka wtajemnicza czytelników w koncepcje zarządzania, ukazując ich znaczenie dla wielu sektorów przemystu medialnego - telewizji, radia, prasy, branży muzycznej, filmowej i wydawniczej. Każde zagadnienie teoretyczne popiera przyktadami z działalności takich gigantów, jak: BBC, Endemol czy CNN.

Dzięki niniejszej książce dowiesz się, jak zarządzać na rynku mediów.

Zestawienie teorii zarządzania z kluczowymi zagadnieniami związanymi z przemysłem medialnym sprawia, że ta książka jest godna polecenia szefom spótek medialnych, wydawcom, kierownikom produkcji, studentom szkót artystycznych i ekonomicznych.

Lucy Kiing jest profesorem Media Management Transformation Centre Uniwersytetu w Jonkdping w Szwecji. Jest również członkiem zarządu spótki Swiss Broadcasting Corporation i prezesem Europejskiego Stowarzyszenia Zarządzania Mediami.

Książka Lucy Kung to bezcenny zbiór informacji dla studentów zarządzania w mediach. Wykorzystanie w catej pracy pieczołowicie dobranych przykładów pozwolifo dostosować rozważania teoretyczne do realiów i przyczyniło się do powstania czytelnego wprowadzenia w tę dziedziną.

 

 
Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki. 
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Mniejsze książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.