Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategie zarządzania 1 Penc Józef

28-01-2012, 0:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2020684895
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 6   
Koniec: 25-01-2012 19:55:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1997
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

[zasłonięte]217-04 wew.164

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl


 
   

Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro i numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy 

ul. Jana Pawła II 24

 

 
   

Wpłata na konto:

Invest Bank o/Katowice

92 [zasłonięte]01[zasłonięte]00 3000 [zasłonięte] 034406

 

 
    Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
 


Strategie zarządzania 1
Perspektywiczne myślenie Systemowe działanie
Penc Józef

wydawnictwo PLACET
wydanie 1997 r.
ISBN: 83[zasłonięte]85428-0
Format: 15x23cm, 224 stron
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2

Opis książki Strategie zarządzania 1 :
Autor przedstawia koncepcje zarządzania strategicznego i daje konkretne odpowiedzi na pytania :- co sprawia, że współczesne przedsiębiorstwo musi odznaczać się ekspansywnością, innowacyjnością i długofalowością w myśleniu i działaniu?- jak ma się zachowywać nowoczesny menedżer, aby mógł panować nad burzliwym otoczeniem i radzić sobie z coraz trudniejszą przyszłością?- w jaki sposób ma przewidywaćprzyszłe wydarzenia i kierować firmą, aby z optymizmem wejść w nowe czasy?- w jaki sposób ma tworzyć wygrywające strategie, aby zapewnić swojej firmie powodzenie na rynku i w otoczeniu?Zarządzenie jest kluczem do sukcesu i to niezależnie od tego, czy przedsiębiorstwo na rynku ma pozycję wiodącą, czy rzuca rynkowi nowe wyzwania, czy dopiero rozpoczyna działalność.Nie ma złych interesów. Może być tylko złe, nieudolne zarządzanie.Ta książka pokazuje dobre zarządzanie- zarządzanie dla przyszłości pobudzające siłę wyobraźni i kreatywność menedżera.