Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategie wzrostu wartości firmy - red. Szablewski

18-05-2014, 6:50
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 20 zł     
Użytkownik Przedecz
numer aukcji: 4164074622
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 4   
Koniec: 18-05-2014 06:54:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Warsztaty Menedżerskie

 

Strategie wzrostu wartości firmy

Studium przypadków

 

Redakcja Andrzej Szablewski

 

 

 

Poltext, Warszawa 2000

 

Oprawa kartonowa, format 23,5 x 16 cm, stron 392

 

Na kilku stronach niewielkie zakreślenia kolorowym markerem,

poza tym stan bardzo dobry

 

 

 

Autorzy pracy przedstawiają podstawowe elementy strategii konkurencji i orientacji na klienta oraz strategii finansowej, zapewniającej maksymalizację wartości firmy dla jej akcjonariuszy. Książka zawiera szczegółowe analizy przykładów wybranych firm amerykańskich, europejskich i polskich z wykorzystaniem bogatego materiału empirycznego. Wyjaśnia, jak najlepsze firmy na świecie skutecznie konkurują na globalnym rynku. Prezentuje znaczenie nowych mierników przedsiębiorstw opartych na przepływach pieniężnych netto, ekonomicznej i rynkowej wartości dodanej. Wiele uwagi autorzy poświęcają pozycji firmy na rynkach kapitałowych oraz czynnikom decydującym o wzroście jej wartości rynkowej. Książka adresowana jest do akcjonariuszy spółek kapitałowych, ich zarządów i menedżerów, doradców i konsultantów oraz wykładowców i studentów uczelni ekonomicznych.

 

Książka stanowi klasyczny, podręcznikowy wręcz przykład popularnej na Zachodzie metody badawczej, zwanej case study. Zrobiła ona w ostatnich latach prawdziwą karierę. Intencją i celem jest tu uchwycenie – przez zgromadzenie wielkiej ilości szczegółowych danych – wyjątkowości i niepowtarzalności jakiegoś zjawiska. Przedmiotem w tej książce badanym są strategie biznesowe najlepszych korporacji świata, a także rosnących dopiero w siłę spółek polskich. Ukazano specyfikę prowadzenia biznesu w USA i Europie Zachodniej, sposoby kreowania w firmie dodatkowych pieniędzy, płynących np. z przesunięcia działalności ze sprzedaży samego produktu w stronę sprzedaży całościowych, związanych z nim pakietów usług, z wdrażania nowych koncepcji prowadzenia marketingu, z konsekwentnego i mądrego łączenia zasobów w postaci fuzji, z odważnego stosowania nowych technologii internetowych.