Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategie rozwoju turystyki w regionie Meyer PWN

18-06-2015, 12:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.70 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 5371000504
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 1   
Koniec: 18-06-2015 12:07:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji
z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i perfekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Strategie rozwoju turystyki w regionie

      Strategie rozwoju turystyki w regionie Meyer PWN

       

      Autorzy
      Meyer Beata, Milewski Dawid


      Opis produktu


      Wydawnictwo: PWN
      ISBN:[zasłonięte]978-83-15918-4

      Warszawa 2009, wyd. 1, Format 165 x 235 mm, objętość 208 str., oprawa miękka

      Turystyka jest ważnym sektorem gospodarczym. Aby jednak jakiś region mógł ją uznać za podstawę swojej gospodarki, musi mieć nie tylko odpowiednie warunki geograficzne, lecz także stworzyć strategię rozwoju sektora turystycznego, umieć ją wprowadzić w życie, a następnie wykorzystać w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej nad innymi regionami. Konieczne jest również sterowanie rozwojem turystyki, tak aby zminimalizować jego negatywne konsekwencje, np. przeciążenie infrastruktury. O tych właśnie kwestiach szczegółowo piszą autorzy.

      Podręcznik jest:

      - kompleksowy – prezentuje ogół zagadnień związanych z tworzeniem i realizowaniem strategii rozwoju turystyki w regionie,

      - uniwersalny – będzie przydatny dla osób poszukujących zarówno wiedzy ogólnej o strategii rozwoju turystyki w regionach, jak i wiedzy szczegółowej, np. dotyczącej pozyskiwania środków na rozwój turystyki,

      - praktyczny – zawiera konkretne przykłady tworzenia i realizacji strategii rozwoju turystyki w regionach, a także charakterystykę strategii rozwoju turystyki w Polsce w wybranych województwach i gminach.

      Publikacja adresowana do studentów kierunków związanych z turystyką oraz słuchaczy studiów podyplomowych, a także do pracowników samorządów terytorialnych odpowiedzialnych za rozwój gospodarczy i przestrzenny regionu, a szczególnie za rozwój turystyki w regionie.

      Autorzy są pracownikami Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego.

      Spis Treści


      WSTĘP Beata Meyer, Dawid Milewski

      ROZDZIAŁ 1. STRATEGIA ROZWOJU JAKO ELEMENT BUDOWANIA
      PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ REGIONÓW
      1.1. Region i rozwój regionalny Tomasz Mańkowski
      l .2. Czynniki rozwoju regionalnego Tomasz Mańkowski
      1.3. Konkurencyjność regionów Tomasz Mańkowski
      1.4. Strategie rozwoju Daniel Szostak
      Pytania
      Literatura zalecana

      ROZDZIAŁ 2. PRZESŁANKI BUDOWY STRATEGII ROZWOJU TURYSTYKI
      2.1. Turystyka jako determinanta rozwoju regionalnego Tomasz Mańkowski
      2.2. Specyfika obszarowego produktu turystycznego Anna Gardzińska
      2.3. Konsekwencje rozwoju turystyki w regionie Beata Meyer
      2.4. Sterowanie rozwojem regionu pod presją funkcji turystycznej
      Beata Meyer, Agnieszka Lewandowska
      Pytania
      Literatura zalecana

      ROZDZIAŁ 3. CELE TWORZENIA STRATEGII ROZWOJU TURYSTYKI
      3.1. Zrównoważony rozwój jako podstawa rozwoju turystyki w regionie Adam Pawlicz .
      3.2. Wizerunek regionu Anna Tokarz
      3.3. Partnerzy w procesie opracowania strategii Adam Pawlicz
      Pytania
      Literatura zalecana

      ROZDZIAŁ 4. PROCEDURA KONSTRUOWANIA STRATEGII ROZWOJU TURYSTYKI. .
      4.1. Źródła informacji Marta Sidorkiewicz
      4.2. Etapy konstruowania strategii rozwoju turystyki Dawid Milewski
      4.3. Diagnoza stanu istniejącego Dawid Milewski
      4.4. Identyfikacja kluczowych problemów rozwojowych Dawid Milewski
      4.5. Analiza SWOT Marta Sidorkiewicz
      4.6. Wizja rozwoju i strategiczne cele rozwoju turystyki Dawid Milewski
      4.7. Strategiczne programy działania Dawid Milewski
      4.8. Organizacja procesu wdrożenia strategii i monitoring jej realizacji Dawid Milewski .
      Pytania
      Literatura zalecana

      ROZDZIAŁ 5. STRATEGIA ROZWOJU TURYSTYKI JAKO ELEMENT
      POLITYKI TURYSTYCZNEJ I INSTRUMENT ZARZĄDZANIA REGIONEM
      5.1. Polityka turystyczna Aleksander Panasiuk
      5.2. Instrumenty zarządzania regionem turystycznym Aleksander Panasiuk
      5.3. Pozyskiwanie środków na rozwój turystyki Anna Gardzińska
      Pytania
      Literatura zalecana

      ROZDZIAŁ 6. PRZYKŁAD STRATEGII ROZWOJU TURYSTYKI
      6.1. Strategia rozwoju turystyki w Polsce Aleksander Panasiuk
      6.2. Wojewódzka strategia rozwoju turystyki Anna Gardzińska
      6.3. Lokalne strategie rozwoju turystyki Dawid Milewski
      Pytania
      Literatura zalecana

      BIBLIOGRAFIA
      SŁOWNICZEK
      INDEKS RZECZOWY

      Uwagi


      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.


      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto ING Bank Śląski:

      logo ING Bank Śląski

      81 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5750092 [zasłonięte] 067334

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte] 54
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status:  
      [DANE_EU]5mBtnRT6cfyWsmz926REAFAmj92mH6cQVZJFjAETmEINfTF581xRCHNzUVK/6scGWMFc/1FhcGp9il2w4rhBDpJZhWzTQA/0QlYADZnuTslSgmi+QU8xYEBn0bnaQjSkadSXZ800l91OSN0LtoZsnw==[/DANE_EU]