Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategie rozwoju turystyki w regionie

09-03-2012, 20:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 34 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2110317167
Miejscowość Tychy
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 6   
Koniec: 10-03-2012 10:42:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl
 
   

Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy 

ul. Jana Pawła II 24

 

 
    

Wpłata na konto:

 Alior Bank

21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709

 

 
   

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

 


Strategie rozwoju turystyki w regionie
Redakcja: Meyer Beata, Milewski Dawid

wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
wydanie 2009 r.
ISBN:[zasłonięte]978-83-15918-4
Format: 16.5x23.5cm, 208 stron
Oprawa: Miękka

Opis książki Strategie rozwoju turystyki w regionie :
Turystyka jest ważnym sektorem gospodarczym. Aby jednak jakiś region mógł ją uznać za podstawę swojej gospodarki, musi mieć nie tylko odpowiednie warunki geograficzne, lecz także stworzyć strategię rozwoju sektora turystycznego, umieć ją wprowadzić w życie, a następnie wykorzystać w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej nad innymi regionami. Konieczne jest również sterowanie rozwojem turystyki, tak aby zminimalizować jego negatywne konsekwencje, np. przeciążenie infrastruktury. O tych właśnie kwestiach szczegółowo piszą autorzy.

Podręcznik jest:
- kompleksowy – prezentuje ogół zagadnień związanych z tworzeniem i realizowaniem strategii rozwoju turystyki w regionie,
- uniwersalny – będzie przydatny dla osób poszukujących zarówno wiedzy ogólnej o strategii rozwoju turystyki w regionach, jak i wiedzy szczegółowej, np. dotyczącej pozyskiwania środków na rozwój turystyki,
- praktyczny – zawiera konkretne przykłady tworzenia i realizacji strategii rozwoju turystyki w regionach, a także charakterystykę strategii rozwoju turystyki w Polsce w wybranych województwach i gminach.

Publikacja adresowana do studentów kierunków związanych z turystyką oraz słuchaczy studiów podyplomowych, a także do pracowników samorządów terytorialnych odpowiedzialnych za rozwój gospodarczy i przestrzenny regionu, a szczególnie za rozwój turystyki w regionie.

Autorzy są pracownikami Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego.