Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategie rozwoju turystyki w regionie

20-07-2015, 1:14
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 41.57 zł     
Użytkownik takmi-pl
numer aukcji: 5468622314
Miejscowość CAŁA POLSKA
Wyświetleń: 1   
Koniec: 20-07-2015 01:19:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Wszystkie aukcje

|

Komenatarze

|

Strona "O mnie"

|

Zadaj pytanie

|

Dodaj do ulubionych

Strategie rozwoju turystyki w regionie Nasza cena: 41.57


Opis:
Turystyka jest ważnym sektorem gospodarczym. Aby jednak jakiś region mógł ją uznać za podstawę swojej gospodarki, musi mieć nie tylko odpowiednie warunki geograficzne, lecz także stworzyć strategię rozwoju sektora turystycznego, umieć ją wprowadzić w życie, a następnie wykorzystać w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej nad innymi regionami. Konieczne jest również sterowanie rozwojem turystyki, tak aby zminimalizować jego negatywne konsekwencje, np. przeciążenie infrastruktury. O tych właśnie kwestiach szczegółowo piszą autorzy.

Podręcznik jest:
- kompleksowy ? prezentuje ogół zagadnień związanych z tworzeniem i realizowaniem strategii rozwoju turystyki w regionie,
- uniwersalny ? będzie przydatny dla osób poszukujących zarówno wiedzy ogólnej o strategii rozwoju turystyki w regionach, jak i wiedzy szczegółowej, np. dotyczącej pozyskiwania środków na rozwój turystyki,
- praktyczny ? zawiera konkretne przykłady tworzenia i realizacji strategii rozwoju turystyki w regionach, a także charakterystykę strategii rozwoju turystyki w Polsce w wybranych województwach i gminach.

Publikacja adresowana do studentów kierunków związanych z turystyką oraz słuchaczy studiów podyplomowych, a także do pracowników samorządów terytorialnych odpowiedzialnych za rozwój gospodarczy i przestrzenny regionu, a szczególnie za rozwój turystyki w regionie.

Autorzy są pracownikami Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego.

  • Redakcja: Meyer Beata, Milewski Dawid
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 20411
  • Rok wydania: 2009
  • Objętość: 208
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Ciężar: 0.31
  • ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]11591
  • Miejscowość: Warszawa
  • Kod paskowy: 978[zasłonięte]11[zasłonięte]01
  • Wysokość: 10
  • PKWiU: 58.11.11.0




Niezależnie
ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz tylko raz.


Przed
zakupem
sprawdź warunki na stronie "o mnie"!


Kontakt





Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 18

698-[zasłonięte]-682

[zasłonięte]@takmi.pl

Gadu-Gadu






Wysyłka

Sprawdź szczegóły w :
"Dostawa i płatność"


Płatności
- wplata na konto 

- za pobraniem

- Pay-u Allegro

Konto bankowe



58 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5750091 [zasłonięte] 472099
(w tytule przelewu proszę wpisywać login z allegro)



Serdecznie polecamy inne nasze aukcje