Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategie produktu

19-01-2012, 14:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 50.40 zł     
Użytkownik sklep-luna
numer aukcji: 1996837908
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 10   
Koniec: 13-01-2012 02:37:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

W okresie przerwy świątecznej 26.12- 30.12 zmuszeni jesteśmy do przerwy w nadawaniu towaru. Wszystkie zakupione rzeczy wyślemy po Nowym Roku. Przepraszamy za nieudogodnienia.


Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!

Tytuł: Strategie produktu

Autor: P. Ireneusz Rutkowski

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1935-9

Liczba stron: 380

Format: 16.0x23.5cm

Oprawa: Miękka

Data Wydania: 2011 r.

Wydawnictwo: PWE

Cena:

tylko 50,36 zł

Opis przedmiotu

Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoja teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego Autor książki, prof. Ireneusz P. Rutkowski, skoncentrował swoje rozwiązania na:
· analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym,
· elementach strategii produktu,
· metodach analizy i oceny oferty produktowej,
· strategiach dotychczasowego i nowego produktu.
Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania.

Książka powinna zainteresować studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, kadrę kierowniczą firm i menedżerów zajmujących się rozwojem i wprowadzaniem na rynek nowych produktów.



Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!

- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)

- W ofercie ponad 60 tyś książek.