W okresie przerwy świątecznej 26.12- 30.12 zmuszeni jesteśmy do przerwy w nadawaniu towaru. Wszystkie zakupione rzeczy wyślemy po Nowym Roku. Przepraszamy za nieudogodnienia.
Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!
Tytuł: Strategie produktu
Autor: P. Ireneusz Rutkowski
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1935-9
Liczba stron: 380
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Data Wydania: 2011 r.
Wydawnictwo: PWE
Cena:
tylko 50,36 zł
Opis przedmiotu
Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoja teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego Autor książki, prof. Ireneusz P. Rutkowski, skoncentrował swoje rozwiązania na:
· analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym,
· elementach strategii produktu,
· metodach analizy i oceny oferty produktowej,
· strategiach dotychczasowego i nowego produktu.
Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania.
Książka powinna zainteresować studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, kadrę kierowniczą firm i menedżerów zajmujących się rozwojem i wprowadzaniem na rynek nowych produktów.
Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!
- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)
- W ofercie ponad 60 tyś książek.