Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategie produktowe. Różnicować [nowa]

19-01-2012, 15:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 55.90 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 1999464259
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 14-01-2012 11:25:27
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Strategie produktowe. Różnicować, czy upodabniać - podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna

Przemysław Kusztelak

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8356-405-1
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: CeDeWu
  • wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2011
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Książka pt. "Strategie produktowe. Różnicować czy upodabniać - podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna" jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów, bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis). W przeciwieństwie jednak do głównego nurtu badań marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce tej stosowane jest podejście ekonomiczne opierające się na analizie równowag w modelach teoriogrowych. W ten sposób uzyskane predykcje teoretyczne są następnie zestawiane z wynikami eksperymentów ekonomicznych.
    W publikacji przedstawione zostały nie tylko wyniki istniejących badań eksperymentalnych dotyczących zróżnicowania produktów, ale również opisana została historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegała w czasie tworzenia się oraz obowiązująca metodologia przeprowadzania badań eksperymentalnych. Stworzony i dokładnie opisany został również autorski eksperyment badający wpływ dodawania nowych wymiarów zróżnicowania produktów na zachowania lokalizacyjno-cenowe producentów. Szczegółowa analiza wyników wraz z opisem stosowanych testów nieparametrycznych do weryfikacji postawionych w książce hipotez pozwala Czytelnikowi zapoznać się z tą jakże interesującą metodą badawczą od strony praktycznej. Dlatego książka ta dedykowana jest zarówno osobom, które interesują się tematyką strategii produktowych - zwłaszcza strategii nakierowanych na zwiększenie konkurencyjności, jak również osobom, które chciałyby poznać ekonomię eksperymentalną i nauczyć się przeprowadzać badania eksperymentalne.


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.