Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGIE MARKETINGOWE W TURYSTYCE - NOWA!

11-03-2012, 13:30
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 34.50 zł     
Użytkownik ARKA_K_G
numer aukcji: 2113575199
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 11-03-2012 18:05:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2009
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

PHW ARKA
Warszawa

Kontakt

e-mail: [zasłonięte]@arka-phw.pl

Pracujemy:
od pon. do piątku

ARKA_K_G na platformie Allegro

Księgarnia internetowa Arka na platformie aukcyjnej Allegro proponuje Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek.
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
Przedmiotem aukcji jest Książka
STRATEGIE MARKETINGOWE W TURYSTYCE

STRATEGIE MARKETINGOWE W TURYSTYCE - NOWA!

Autor: Maria Johann
Wydawca: Difin
Rok wydania: 2009
Okładka: miękka
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 152
ISBN:[zasłonięte]978-8341-143-9

Cena detaliczna: 38.00 zł
Opis: Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Szczególny nacisk położony został na prezentację zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podróży, a istotnym elementem opracowania są przykłady działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu analizowanych przedsiębiorstw i umożliwiły im zdobycie znaczącej pozycji na rynku.

W książce wyeksponowane zostały następujące zagadnienia związane z tworzeniem i realizacją strategii marketingowej:

– rola sektora usług turystycznych w gospodarce oraz specyfika strategii marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym,
– proces formułowania strategii marketingowej i jej wpływ na kształtowanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych,
– znaczenie poszczególnych komponentów marketingu mix w tworzeniu kompozycji marketingowej z przedstawieniem ich roli w osiąganiu przewagi konkurencyjnej na rynku,
– zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie turystycznym z uwzględnieniem procesu planowania, organizowania, kierowania oraz kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym,
– omówienie przykładów strategii marketingowych, które przyczyniły się do zdobycia przewagi konkurencyjnej wybranych przedsiębiorstw turystycznych.

Przedstawiony w podręczniku materiał opiera się na analizie literatury przedmiotu, wywiadach przeprowadzonych z kadrą kierowniczą, pracownikami przedsiębiorstw turystycznych i odbiorcami usług turystycznych oraz doświadczeniach autorki związanych z długoletnią współpracą z biurami podróży.

Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki.
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Wysyłkę realizujemy w ciągu 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Mniejsze książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.