Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategie marketingowe w turystyce [nowa]

04-03-2012, 21:46
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 35.70 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2122406619
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 9   
Koniec: 16-03-2012 07:14:22
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Strategie marketingowe w turystyce
Johann Maria

Strategie marketingowe w turystyce
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64114
  • liczba stron: 152
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Szczególny nacisk położony został na prezentację zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podróży, a istotnym elementem opracowania są przykłady działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu analizowanych przedsiębiorstw i umożliwiły im zdobycie znaczącej pozycji na rynku.
    W książce wyeksponowane zostały następujące zagadnienia związane z tworzeniem i realizacją strategii marketingowej:
    - rola sektora usług turystycznych w gospodarce oraz specyfika strategii marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym,
    - proces formułowania strategii marketingowej i jej wpływ na kształtowanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych,
    - znaczenie poszczególnych komponentów marketingu mix w tworzeniu kompozycji marketingowej z przedstawieniem ich roli w osiąganiu przewagi konkurencyjnej na rynku,
    - zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie turystycznym z uwzględnieniem procesu planowania, organizowania, kierowania oraz kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym,
    - omówienie przykładów strategii marketingowych, które przyczyniły się do zdobycia przewagi konkurencyjnej wybranych przedsiębiorstw turystycznych.
    Przedstawiony w podręczniku materiał opiera się na analizie literatury przedmiotu, wywiadach przeprowadzonych z kadrą kierowniczą, pracownikami przedsiębiorstw turystycznych i odbiorcami usług turystycznych oraz doświadczeniach autorki związanych z długoletnią współpracą z biurami podróży.

    Spis treści:
    Wstęp
    Rozdział 1. Istota i znaczenie marketingu w turystyce
    1.1. Rola sektora usług turystycznych w gospodarce
    1.2. Rynek usług turystycznych
    1.3. Charakterystyka usług turystycznych
    1.4. Geneza marketingu usług turystycznych
    1.5. Istota strategii marketingowej w turystyce
    Rozdział 2. Formułowanie i wybór strategii marketingowej
    2.1. Determinanty wyboru strategii marketingowej
    2.2. Analiza firmy i rynku
    2.3. Segmentacja i wybór rynku docelowego
    2.4. Pozycjonowanie oferty rynkowej
    2.5. Wybór instrumentów marketingowych
    Rozdział 3. Usługa turystyczna jako produkt
    3.1. Istota produktu turystycznego
    3.2. Struktura produktu turystycznego
    3.3. Kształtowanie oferty turystycznej
    3.4. Znaczenie strategii marki
    Rozdział 4. Kształtowanie cen w turystyce
    4.1. Uwarunkowania decyzji cenowych
    4.2. Metody wyznaczania ceny
    4.3. Rodzaje strategii cenowych
    Rozdział 5. Dystrybucja usług turystycznych
    5.1. Pojęcie i znaczenie dystrybucji
    5.2. Kryteria wyboru kanałów marketingowych
    5.3. Sprzedaż usług turystycznych
    Rozdział 6. Promocja w turystyce
    6.1. Pojęcie, funkcje i cele promocji
    6.2. Instrumenty komunikacji marketingowej
    6.3. Założenia strategii promocji
    Rozdział 7. Strategia wobec personelu
    7.1. Pracownicy firmy
    7.2. Obsługa klienta
    Rozdział 8. Zarządzanie marketingiem w turystyce
    8.1. Planowanie strategii marketingowej
    8.2. Organizowanie i kierowanie działalnością marketingową
    8.3. Kontrola działań marketingowych
    Rozdział 9. Przykłady do studiowania
    9.1. Polska jako atrakcja turystyczna - kształtowanie oferty turystycznej
    9.2. Mazurkas Travel - brandstretching, czyli rozciąganie marki
    9.3. Triada - strategia cenowo-promocyjna
    9.4. TUI - przykład marki globalnej
    Bibliografia
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa