Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGIE MARKETINGOWE W TURYSTYCE

23-10-2014, 13:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29 zł     
Użytkownik ksBETA
numer aukcji: 4696035290
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 1   
Koniec: 23-10-2014 12:39:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


TYTUŁ:Strategie marketingowe w turystyce

Maria Johann

Wydawnictwo: Difin

Oprawa: miękka

ISBN:[zasłonięte]978-8341-143-9

Stron: 152

Wymiary: 156x230

Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Szczególny nacisk położony został na prezentację zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podróży, a istotnym elementem opracowania są przykłady działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu analizowanych przedsiębiorstw i umożliwiły im zdobycie znaczącej pozycji na rynku. W książce wyeksponowane zostały następujące zagadnienia związane z tworzeniem i realizacją strategii marketingowej: - rola sektora usług turystycznych w gospodarce oraz specyfika strategii marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym, - proces formułowania strategii marketingowej i jej wpływ na kształtowanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych, - znaczenie poszczególnych komponentów marketingu mix w tworzeniu kompozycji marketingowej z przedstawieniem ich roli w osiąganiu przewagi konkurencyjnej na rynku, - zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie turystycznym z uwzględnieniem procesu planowania, organizowania, kierowania oraz kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym, - omówienie przykładów strategii marketingowych, które przyczyniły się do zdobycia przewagi konkurencyjnej wybranych przedsiębiorstw turystycznych. Przedstawiony w podręczniku materiał opiera się na analizie literatury przedmiotu, wywiadach przeprowadzonych z kadrą kierowniczą, pracownikami przedsiębiorstw turystycznych i odbiorcami usług turystycznych oraz doświadczeniach autorki związanych z długoletnią współpracą z biurami podróży.

Zapraszamy serdecznie na nasze pozostałe aukcje.

Do każdej kolejnej książki doliczamy jedynie 1zł do kosztów przesyłki !!!!!!

Istnieje możliwość odbioru osobistego w Księgarni Beta w CH ASTRA we Wrocławiu.




Dodano 2[zasłonięte]012-03 16:20
UWAGA! DO KAŻDEJ AUKCJI ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYBORU WYSYŁKI KURIERSKIEJ!!!!
KOSZT TO 17 ZŁ BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ ZAMÓWIONYCH KSIĄŻEK!!!



Dodano 2[zasłonięte]013-05 12:47
UWAGA!!!! W DNIACH 21-23 MAJA BĘDZIE UTRUDNIONY ODBIÓR OSOBISTY W KSIĘGARNI BETA W ASTRZE Z POWODU INWENTARYZACJI. PROPONOWANY ODBIÓR DNIA 24 MAJA, W WYJĄTKOWYCH PRZYPADKACH PROSIMY O KONTAKT. PRZEPRASZAMY ZA UTRUDNIENIA