Strategie marketingowe w InternecieTom Vassos Wydawca: Studio EmkaWarszawa 1999ISBN: 83[zasłonięte]85881-6Stron: 336Format: 19,5 x 23,1 cmOprawa: miękkaStosuj Internet jako potężną broń w walce z konkurencją! W tej książce znajdziesz najlepsze metody stosowania Internetu, zapewniając tym samym sukces marketingowy twoim produktom i usługom. Znajdziesz tu niezawodne sposoby zaplanowania i wprowadzenia w życie własnej strategii marketingu w Internecie. Odkryjesz sekrety sukcesu niektórych istniejących miejsc Sieci. Porady eksperta pomogą ci w podejmowaniu trafnych decyzji przy realizacji twego własnego planu marketingowego. Najwyższy czas, abyś zastosował profesjonalne, gwarantujące sukces techniki komunikacji, obsługi klienta i badań rynku. "Strategie Marketingowe w Internecie" to narzędzie niezbędne do wykonania tego zadania!Książka pt. Strategie Marketingowe w Internecie dostarcza informacji potrzebnych aby:• zwiększyć sprzedaż • zmniejszyć koszty • poprawić komunikację z nabywcami, prasą, potencjalnymi klientami, konsultantami i innymi uczestnikami rynku • rozpocząć i rozwinąć twoje interesy w Internecie • zaoszczędzić czas i uniknąć denerwującej metody prób i błędówKsiążka może szczególnie zainteresować osoby odpowiedzialne za uruchomienie i strategię komunikacji oraz marketingu internetowego. Książka skierowana jest do: profesjonalistów marketingu; właścicieli, menadżerów i pracowników małych firm; przedsiębiorców; wykładowców i studentów marketingu.
Stan: co najmniej dobry Możliwy odbiór osobisty w Wa-wie m.in. w Centrum i na Pradze Południe (w terminie do 2 tygodni)