Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategie marketingowe w bankowości detalicznej

25-01-2014, 20:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19.99 zł     
Użytkownik kumi50
numer aukcji: 3887958073
Miejscowość police
Wyświetleń: 1   
Koniec: 25-01-2014 20:21:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2004
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Strategie marketingowe w bankowości detalicznej w Polsce
Janina Harasim
Książka nowa wydanie z 2004r. , ilość stron: 222, wymiar: 23,5cm. x16,5cm., okładki miękkie,
ISBN: 83[zasłonięte]85776-2
 (…) książka jest zbiorem aktualnej wiedzy z zakresu neurofizjologii. Autor nawiązuje do nowoczesnych koncepcji teoretycznych, przedstawia podstawową wiedzę z zakresu elektrofizjologii, czynności analizatorów i wyższych czynności nerwowych. Książka zawiera około 300 stron maszynopisu, wiele rycin przedstawiających schematy budowy i funkcjonowania struktur nerwowych, zdjęcia makro i mikroskopowe. Należy zwrócić uwagę na dużą przejrzystość i komunikatywność rycin z elementami, koniecznego dla podręcznika, dystansu i humoru. Na podkreślenie i wyróżnienie zasługuje lekki styl pisarski autora, co sprawia, że książkę czyta się lekko i z zainteresowaniem, pozbawiona jest hermetycznego języka naukowego, co podnosi walor książki jako podręcznika.(…)
[z okładki - fragment recenzji prof. dr hab. n. med. Krzysztofa Turowskiego]
Przy jednoczesnej wysyłce kilku książek opłata za wysyłkę każdej kolejnej książki wynosi tylko 1zł.
Wysyłka w najbliższym dniu roboczym po otrzymaniu do godz.18 przelewu lub wybraniu przesyłki pobraniowej.

Dostawa listem (zwykłym - niepoleconym) na odpowiedzialność kupującego.