Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych

11-10-2014, 9:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik atena106
numer aukcji: 4658976552
Miejscowość Augustów
Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-10-2014 09:38:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2001
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Strategie marketingowe  przedsiębiorstw handlowych

 

 

Autorzy: Pilarczyk Bogdan, Sławińska Maria, Mruk Henryk

Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Miejsce i rok wydania: Warszawa 2001

Wydanie: I

Ilość stron: 278

Format A5

 

              W książce przedstawiono zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych. Zaprezentowano kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce ; znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach handlowych; istotę i fazy tworzenia strategii marketingowej w handlu; inwestycje zagranicznych sieci detalicznych i hurtowych w Polsce; rozważania na temat wpływu Internetu na przyszłość handlu, roli systemów informacyjnych oraz trendów w zakresie globalizacji.

 

Lekko wytarta okładka. Książka powystawowa