Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw

28-01-2014, 12:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 41.90 zł     
Użytkownik AntykwariatSowa
numer aukcji: 3895655578
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 1   
Koniec: 28-01-2014 12:02:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt

47-400 Racibórz, ul. Długa 23
NIP: 639 [zasłonięte] 57
Numer zezwolenia: UM Racibórz Z/91/1991
e-mail: [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl
tel. kom. 601 [zasłonięte] 409
tel. 32 [zasłonięte] 13
fax. 32 [zasłonięte] 71

Bezpłatne punkty odbioru

RACIBÓRZ
ul. Długa 23 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

RYBNIK
ul. Sobieskiego 24 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

ŻORY
ul. ks. Klimka 3 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

GLIWICE
ul. Wieczorka 22 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych
W. Jan Wiktor
wydawnictwo PWE
stron 248

Głównym zamierzeniem zespołu autorów niniejszej książki była identyfikacja i ocena strategii marketingu międzynarodowego polskich przedsiębiorstw eksportujących swoje produkty na rynki zagraniczne. Autorzy zaproponowali wielowymiarowe podejście do badania tych strategii.

Na podstawie szeroko zakrojonych badań autorzy zaprezentowali:
•charakter i znaczenie misji w strategiach rozwoju polskich firm eksportujących,
•motywy i uwarunkowania internacjonalizacji działalności polskich eksporterów i, szerzej, eksport jako strategię wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne,
•strategie obecności polskich eksporterów na rynkach międzynarodowych,
•sferę instrumentalno-czynnościową marketingu polskich firm na rynkach zagranicznych,
•studia przypadków (case studies) strategii polskich eksporterów.

-->

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw