Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategie marketingowe na rynku... [nowa]

04-03-2012, 12:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 62.70 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2097022730
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 03-03-2012 18:46:44
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Strategie marketingowe na rynku politycznym

Michał JaŚniok

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8326-164-6
  • liczba stron: 240
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • wymiary: 170 x 240 mm
  • Rok wydania: 2007
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Marketing stanowi dziś ważne narzędzie pozyskiwania i sprawowania władzy. Umiejętnie stosowany buduje wizerunek podmiotu politycznego, a przede wszystkim umożliwia osiągnięcie przewagi konkurencyjnej nad rywalami w długim okresie. Może także rozwijać więzi między politykiem i wyborcą, a tym samym wpływać na podniesienie jakości życia publicznego. Osiąganie przewagi na rynku politycznym powinno dokonywać się przez opracowanie i wdrażanie skoordynowanych i dostosowanych do sytuacji politycznej strategii. Kwestiom tym jest poświęcona ta publikacja. Zgromadzony w niej materiał multidyscyplinarny z zakresu zarządzania strategicznego, marketingu, politologii i socjologii, ilustrowany najnowszymi przykładami z życia publicznego, uświadamia złożoność zjawisk wpływających na społeczny odbiór ugrupowania politycznego i osoby polityka.


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.