Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGIE MARKETINGOWE - JANINA HARASIM

02-06-2012, 17:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 zł     
Użytkownik Qbulineczek
numer aukcji: 2337003107
Miejscowość Siemianowice Śląskie
Wyświetleń: 6   
Koniec: 17-05-2012 14:54:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2003
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam wszystkich Allegrowiczów

 

W swojej aukcji mam do zaoferowania nową książkę:

 

Janiny Harasim

 

STRATEGIE MARKETINGOWE W OSIĄGANIU PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ W BANKOWOŚCI DETALICZNEJ

 

 

Zasadniczym celem pracy jest identyfikacja źródeł trwałej przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej, na tle zmian zachodzących wewnątrz banków i w ich otoczeniu, oraz sprecyzowanie warunków o charakterze strategicznym pozwalających na przekształcenie potencjalnych źródeł przewagi konkurencyjnej w tzw. przewagę pozycyjną. Zadaniem pracy jest ponadto wskazanie podstawowych pól wyborów strategicznych banków w obszarze bankowości detalicznej oraz występujących w ich obrębie opcji strategicznych wraz z konsekwencjami wdrożenia każdej z nich. Rozważania zawarte w publikacji oparto na obszernej literaturze zagranicznej i krajowej z dziedziny bankowości, marketingu bankowego i zarządzania strategicznego. Wykorzystano także wyniki wielu badań prowadzonych w sektorze usług finansowych i na rynku usług bankowych oraz obszerny materiał faktograficzny i statystyczny.

 

Autor: Janina Harasim
Wydawnictwo: Akademia Ekonomiczna Katowice

282 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2003

 

W razie jakichkolwiek pytań

proszę pisać na adres mailowy: [zasłonięte]@wp.pl