Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGIE KONKURENCJI. D. FAULKNER, C. BOWMAN

18-05-2014, 13:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17 zł     
Użytkownik PapirusNatolin
numer aukcji: 4165012190
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 18-05-2014 12:57:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1996
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Papirus

 

- największa księgarnia na Ursynowie -

zaprasza na swoje aukcje

 

Zachęcamy do odbioru osobistego w naszej księgarni przy Belgradzkiej 20 w Warszawie.

 

Pracujemy 

 

Od poniedziałku do piątku w godzinach: 11 -19

w soboty 10:30 -14:30

 

Masz pytanie - zadzwoń:  Podręczniki  22 [zasłonięte] 11  Beletrystyka 22 [zasłonięte] 21

 

 

 

 

STRATEGIE KONKURENCJI.

DAVID FAULKNER, CLIFF BOWMAN

 

Wyd. Gebethner i S-ka 1996

 

 

 

- Gdzie powinniśmy konkurować?

- Na których rynkach oraz w jakich segmentach należałoby skoncentrować nasze wysiłki?

- Jakimi produktami powinniśmy konkurować?

- W jaki sposób zdołamy osiągnąć trwałą przewagę konkurencyjną?

 

Odpowiedź na wszystkie powyższe pytania przynosi niniejsza książka autorstwa dwóch wykładowców Cranfield School of Management (Cranfield University), specjalizujących się w dziedzinie zarządzania strategicznego, D. Faulknera i C. Bowmana. Autorzy, przy użyciu stosunkowo czytelnych i prostych narzędzi -macierzy klienta, na której analizują podstawowe opcje strategiczne firmy i macierzy producenta, na której śledzą efektywność działań danej firmy, w porównaniu do konkurencji - wprowadzają odbiorcę w proces formułowania strategii konkurencji przedsiębiorstwa.

 

 

 

UWAGI:

 

Książki z księgarnianej ekspozycji - 

okładki delikatnie przytarte i przybrudzone, 

przybrudzenia na brzegach.