Jan Kania, Aneta Zelek, "Strategie komunikacji społecznej w organizacjach gospodarczych', Szczecin, Wydawnictwo Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu, 2007, s. 99
SPIS TREŚCI:
Wstęp
Rozdział I - Komunikowanie społeczne - istota i klasyfikacje
1.1 Definicje komunikowania społecznego
1.2 Cechy komunikowania społecznego
1.3 Struktura systemu komunikowania społecznego
Rozdział II - Komunikowanie społeczne w organizacji
2.1 Obszary zastosowań komunikacji społecznej w organizacji
2.2 Kompetencje komunikacyjne organizacji
2.3 Kompetencje menedżerskie w komunikowaniu społecznym
2.4 Rola i znaczenie kompetencji komunikacyjnych w zarządzaniu
Rozdział III - Strategiczny wymiar komunikacji w biznesie
3.1 Strategie w biznesie
3.2 Strategia komunikacji jako strategia funkcjonalna
3.3 Strategia komunikacji jako suma substrategii
3.4 Strategia komunikacji jako strategia przenikająca
3.5 Strategia komunikacji jako element architektury strategicznej organizacji
Rozdział IV - Klasyfikacje strategii komunikacji społecznej w organizacjach
4.1 Podstawy klasyfikacji strategii komunikacji społecznej
4.2 Strategie oparte na kryterium odbiorców przekazów
4.2.1 Strategie komunikacji marketingowej
4.2.2 Strategie komunikacji public relations
4.2.3 Strategie komunikacji wewnątrzorganizacyjnej
4.3 Strategie oparte na sposobach postępowania w oddziaływaniu komunikacyjnym
4.3.1 Strategie komunikowania oparte na rodzaju intencji nadawcy
4.3.2 Strategie komunikowania oparte na kulturze organizacyjnej
4.3.3 Strategie komunikowania oparte na zróżnicowaniu odbiorców według ich tradycji, systemów wartości, zwyczajów
4.3.4 Strategie komunikowania wynikające z lokalizacji decyzji w organizacji
4.4 Strategie oparte na środkach przekazu komunikacyjnego
.3.5 Strategie wynikające z rodzaju relacji pomiędzy nadawcami i odbiorcami komunikacji