Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

STRATEGICZNY POSTĘP MAREK STANISZEWSKI

03-07-2015, 17:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11 zł     
Użytkownik biwenter
numer aukcji: 5479313187
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 1   
Koniec: 03-07-2015, 17:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2009
Kondycja: bez śladów używania
Forma: poradnik

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam

Mam do sprzedania książkę:

STRATEGICZNY POSTĘP UMIEJĘTNOŚĆ WYGRYWANIA W BIZNESIE

Wydawnictwo:Helion

Rok wydania:2009

Ilość stron:212

Autor:Marek Staniszewski

Gdyby w Twoim otoczeniu łatwe do przewidzenia było powiązanie przyczyn i skutków, gry konkurencyjne zawsze odbywały się zgodnie z zachowaniem zasad fair play, działania konsumentów cechowały racjonalizm i zdrowy rozsądek, światowa ekonomia nie płatała figli w najmniej odpowiednich momentach, a wolny rynek charakteryzował się wiecznym ładem, przejrzystą strukturą i ustalonymi zasadami, właśnie wtedy nie potrzebowałbyś strategii. I tylko wtedy.

Twój światopogląd strategiczny powstaje w warunkach chaosu, nieładu i braku uporządkowania. Przeszłość w żaden sposób nie pomaga w zrozumieniu sytuacji obecnej, nie mówiąc już o próbie przewidzenia tego, co może zdarzyć się jutro. Żyjesz w rzeczywistości pełnej napięć, niepewności i oczekiwania na nieznane. W rzeczywistości fascynującej i wymagającej. W świecie, w którym albo Ty przechytrzysz rynek, albo on przechytrzy Ciebie. Każda decyzja, posunięcie czy nawet ruch jedynie zwiększają ogólne zamieszanie. Co więc powinieneś zrobić? Czekać, aż wszystko minie? Nie minie. Walczyć wręcz? Zawsze znajdą się silniejsi. Przekonywać i tłumaczyć? Wszędzie roi się od słów. Rozwiązanie jest jedno… Fortel!

Od strategii do działania:
  • akcja i jej konsekwencje, czyli filozofia czynu;
  • manewr taktyczny jako część strategicznego myślenia;
  • porażka i niepowodzenie szansą na sukces;
  • zdobywanie przewagi nad konkurencją;
  • relacje z konsumentami i prosumentami (klientami trochę bardziej…);
  • różne rodzaje strategii i podejmowanych aktywności.