|
|
Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie mierzenie i zarządzanie
SERIA: Zarządzanie i Marketing
Autorzy: Kevin Lane Keller Wydawnictwo: Wolters Kluwer Warszawa
Rok wydania: 2011 Okładka: twarda Wydanie: 1 Liczba stron: 720 Super atrakcyjna cena 106 zł z kosztami wysyłki !! ( cena detaliczna 129 zł )
Książka nowa, koszt wysyłki 0 zł - paczka priorytetowa (dostawa na następny dzień) faktura VAT, bezpieczne opakowanie kartonowe !
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce. Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy. Adresaci: Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations. Kevin Lane Keller jest autorytetem w dziedzinie strategicznego zarządzania marką. Jest profesorem marketingu na kilku amerykańskich uczelniach. Prowadzi zajęcia dla najwyższej kadry kierowniczej. Ma także bogate doświadczenie praktyczne. Był doradcą marketingowców największych światowych marek, takich jak: Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss & Co., Procter & Gamble i SAB Miller. Nie było dotąd na polskim rynku pozycji omawiającej tak szerokie spektrum problemów związanych z zarządzaniem marką, a także całym portfelem marek. Autorowi udało się w wyczerpujący sposób omówić niemal każdy, nawet pozornie detaliczny, problem, jaki wiąże się z markami. Zatem dla Czytelnika poszukującego kompendium wiedzy z zakresu zarządzania marką książka Kellera to absolutny strzał w dziesiątkę.
dr hab. Jacek Kall prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Zapraszam na zakupy literatury prawniczej w bardzo atrakcyjnych cenach na moich aukcjach !!
Pełna oferta książek z zakresu prawa i zarządzania ( C.H. Beck, Lexisnexis, Wolters Kluwer, Difin, Unimex, PWN i inne )
Polecam moje aukcje z książkami prawniczymi na Allegro - informacja 604 [zasłonięte] 756 lub wyslij e-mail [zasłonięte]@post.pl , wszystkie aukcje bez kosztów wysyłki !!
Na życzenie wystawiam fakture Vat
|
|