Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategiczne zarządzanie marką [nowa]

28-01-2012, 0:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 101.60 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2020590119
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 25-01-2012 17:52:04
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Strategiczne zarządzanie marką

Keller Lane Kevin

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64118
  • liczba stron: 720
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-10
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    o sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce. Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy. Adresaci:Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.