Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategiczna odnowa przedsiębiorstwa Banaszczyk P

28-02-2012, 14:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.60 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029712610
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 6   
Koniec: 30-01-2012 09:38:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 96
Format: 14.5x20.5 cm
Rok wydania: 2007
Oprawa: oprawa broszurowa



Strategiczna odnowa przedsiębiorstwa

Piotr Banaszyk, Szymon Cyfert

W książce omówiono teoretyczne podstawy i praktyczne rezultaty strategicznej odnowy przedsiębiorstwa. Pokazano, jak kadra zarządzająca wykorzystuje zasady i metody odnowy strategicznej, w sytuacji gdy przedsiębiorstwo wymaga radykalnej zmiany celów i obszaru działalności. Autorzy dają odpowiedź na pytania: czym jest odnowa strategiczna przedsiębiorstwa, jak przeprowadzać odnowę strategiczną w przedsiębiorstwie oraz jakie są doświadczenia polskich przedsiębiorstw w tej dziedzinie.

 

Książka jest skierowana do studentów kierunków ekonomicznych wyższych lat studiów oraz studentów studiów doktoranckich w zakresie dyscypliny nauki o zarządzaniu. Wiele istotnych wiadomości mogą w niej również odnaleźć menedżerowie wyższych szczebli i konsultanci zajmujący się doradztwem strategicznym dla przedsiębiorców.


Spis treści:

Wstęp
Piotr Banaszyk

Rozdział 1. Rekonstrukcja istoty strategicznej odnowy przedsiębiorstwa we współczesnych koncepcjach teoretycznych Szymon Cyfert

1.1. Istota strategicznej odnowy organizacji
1.2. Koncepcje strategicznej odnowy organizacji
1.3. Mechanizmy odnowy strategicznej - koncepcja Baden-Fullera i Volbredy
1.4. Proces odnowy strategicznej

Rozdział 2. Zakres i metodyka odnowy strategii biznesowej w przedsiębiorstwie
Piotr Banaszyk

Wprowadzenie
2.1. Treść odnowy strategii przedsiębiorstwa
2.2. Metodyka rekonstrukcji strategicznej przedsiębiorstwa
2.3. Metodyka racjonalnej i inkrementalnej analizy strategicznej
Podsumowanie

Rozdział 3. Podstawy teoretyczne i hipotezy badawcze Piotr Banaszyk

Wprowadzenie
3.1. Podstawa teoretyczna
3.2. Podstawowe hipotezy badawcze
3.3. Metodologia badań
3.4. Próbka badawcza

Rozdział 4. Wyniki badań empirycznych Piotr Banaszyk, Szymon Cyfert

4.1. Charakterystyka próbki badawczej
4.2. Wyniki badań empirycznych

Zakończenie
Aneks
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis wykresów