Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Strategiczna odnowa przedsiębiorstwa [nowa]

19-01-2012, 22:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.30 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2004637421
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 17-01-2012 09:24:36
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Strategiczna odnowa przedsiębiorstwa
Piotr Banaszyk, Szymon Cyfert

Strategiczna odnowa przedsiębiorstwa
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8351-736-4
  • liczba stron: 96
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Wymiary: 145 x 205 mm
  • Rok wydania: 2007
  • Opis

    W książce omówiono teoretyczne podstawy i praktyczne rezultaty strategicznej odnowy przedsiębiorstwa. Pokazano, jak kadra zarządzająca wykorzystuje zasady i metody odnowy strategicznej, w sytuacji gdy przedsiębiorstwo wymaga radykalnej zmiany celów i obszaru działalności. Autorzy dają odpowiedź na pytania: czym jest odnowa strategiczna przedsiębiorstwa, jak przeprowadzać odnowę strategiczną w przedsiębiorstwie oraz jakie są doświadczenia polskich przedsiębiorstw w tej dziedzinie.
    Książka jest skierowana do studentów kierunków ekonomicznych wyższych lat studiów oraz studentów studiów doktoranckich w zakresie dyscypliny nauki o zarządzaniu. Wiele istotnych wiadomości mogą w niej również odnaleźć menedżerowie wyższych szczebli i konsultanci zajmujący się doradztwem strategicznym dla przedsiębiorców.

    Spis treści:
    Wstęp
    Piotr Banaszyk
    Rozdział 1. Rekonstrukcja istoty strategicznej odnowy przedsiębiorstwa we współczesnych koncepcjach teoretycznych
    Szymon Cyfert
    1.1. Istota strategicznej odnowy organizacji
    1.2. Koncepcje strategicznej odnowy organizacji
    1.3. Mechanizmy odnowy strategicznej - koncepcja Baden-Fullera i Volbredy
    1.4. Proces odnowy strategicznej
    Rozdział 2. Zakres i metodyka odnowy strategii biznesowej w przedsiębiorstwie
    Piotr Banaszyk
    Wprowadzenie
    2.1. Treść odnowy strategii przedsiębiorstwa
    2.2. Metodyka rekonstrukcji strategicznej przedsiębiorstwa
    2.3. Metodyka racjonalnej i inkrementalnej analizy strategicznej
    Podsumowanie
    Rozdział 3. Podstawy teoretyczne i hipotezy badawcze
    Piotr Banaszyk
    Wprowadzenie
    3.1. Podstawa teoretyczna
    3.2. Podstawowe hipotezy badawcze
    3.3. Metodologia badań
    3.4. Próbka badawcza
    Rozdział 4. Wyniki badań empirycznych
    Piotr Banaszyk, Szymon Cyfert
    4.1. Charakterystyka próbki badawczej
    4.2. Wyniki badań empirycznych
    Zakończenie
    Aneks
    Bibliografia
    Spis tabel
    Spis rysunków
    Spis wykresów
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa