STRATEGICZNA KARTA WYNIKÓW FIRM USŁUGOWYCH
Rajesh K. Tyagi
Praveen Gupta
Wydawnictwo: PWN, 2010
Oprawa: miękka
Stron: 264
Stan: NOWA
CENA RYNKOWA: 79,90 PLN U NAS -75% TANIEJ = TYLKO 19,98 PLN !! Zarządzanie efektywnością firm usługowych stało się przedmiotem zainteresowania wraz przejściem od gospodarki industrialnej do gospodarki opartej na usługach. Autorzy, świadomi różnic między procesami zachodzącymi w działalności usługowej i produkcyjnej, przedstawiają rozszerzoną koncepcję strategicznej karty wyników, koncentrującą się na potrzebach organizacji usługowych. Wyjaśniają w jaki sposób połączyć zarządzanie procesami i pomiar efektywności w jeden spójny system.
Publikacja prezentuje praktyczną koncepcję, którą można wykorzystać do zaprojektowania systemu pomiaru efektywności oraz wdrożenia strategicznej karty wyników w przedsiębiorstwie usługowym. Ułatwieniem jej zastosowania są liczne przykłady najlepszych praktyk pochodzących z wiodących przedsiębiorstw z USA.
Książka adresowana jest do:
* menedżerów firm usługowych,
* specjalistów zajmujących się pomiarem efektywności,
* studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej,
* przedsiębiorców.
Wydawnictwa Profesjonalne PWN to nowoczesne publikacje napisane przez najlepszych praktyków biznesu oraz wybitnych naukowców z polskich i zagranicznych uczelni.
Rajesh K. Tyagi Wykłada w szkole biznesu HEC w Montrealu. Prowadzi badania i doradztwo m.in. w zakresie projektowania łańcucha dostaw usług, zarządzania wydajnością przedsiębiorstwa, tworzenia wskaźników wydajności dla działalności usługowej i adaptacji metody Six Sigma w sektorze usług.
Praveen Gupta Prezes Accelper Consulting. Wykłada w Instytucie Technologii w Illinois oraz na Wydziałach Zarządzania i IT na Uniwersytecie DePoul. Opracował biznesową kartę wyników Six Sigma, pioniersko wdrożył koncepcję Six Sigma w Motoroli.